NOD oktober 2019

runbabyrun wat goed nieuws! Een streep is een streep.. je kunt voor de zekerheid nog een test doen, morgen of overmorgen bijvoorbeeld. Hoeveel dagen na de Nod is het vandaag? Dat geeft mij wellicht hoop, ik heb ook nog geen positieve test en ook nog geen mentruatie.. 

En eerlijk gezegd: Ik heb nog nooit gehad dat er ineens een streepje kwam uren later.. witte testen blijven bij mij wit. Maar inderdaad, zoals de bijsluiter aangeeft kun je het na een bepaalde tijd niet meer aflezen. Daarom zeker nog een test doen, maar naar mijn idee zit het er al goed uit voor je!

Gebruiker10060802 ja dat lees ik dus ook altijd, haha, maar ik ben nog wel echt bang dat het gewoon mijn hoofd is die trucjes uithaalt haha.
NOD is voor mij super lastig, ik ben namelijk sinds ik in mei met de pil stopte nog niet regelmatig geweest. Sindsdien waren mijn cyclussen 41 dagen, 52 dagen en toen 32 dagen. Nu dus dag 36. 
Maar ik heb op internet (weer teveel gegoogled deze week) heel veel gelezen over vrouwen die pas (ruim) een week na NOD positief testten! 

Runbabyrun: dit doet mij zo aan mezelf denken hoe ik me twee dagen geleden voelde... ik had ook precies zo’n test binnen de tien minuten kon ik een ieniemienie lijntje zien en een paar uur later een stukje duidelijker. Heb er toen gewoon een CB tegen aan gegooit en die gaf ‘zwanger’ ik heb op de dag van NOD getest. Dat gaf zoveel duidelijkheid ik voelde me zo vreselijk onzeker omdat ik niet wist waar ik aan toe was. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en wat mij betreft ben je gewoon zwanger! 

Dankjullie wel meiden! Ik hoop het stiekem zo, maar ga er vanuit dat ik gewoon moet gaan. Voel me namelijk niet echt anders dan anders. Ik hoop dat ze inderdaad kunnen helpen. Ben alleen bang dat ik te horen krijg dat er een kijkoperatie gedaan moet worden. Heb namelijk jaren geleden al bij de gyn gelopen voor endometriose, denk dat ik daarom ook al ben doorgestuurd. Maarja we gaan het zien.
Maja succes met deze laatste week op het wachtbankje zitten van deze ronde. Ik hoop dat de steekjes een goed teken zijn!
IDK spannend!! Knap hoor dat je nog niet hebt getest. Ik zou echt vanmorgen die test al hebben gedaan haha.
Mystery dat klinkt toch wel heel positief. Een tijdje geleden was er volgens mij ook iemand die dit had en uiteindelijk positief testte. Spannend! 
Runbabyrun ik zie op de foto wel echt heel vaag iets. Heb nu op het forum een paar keer van dit soort lichte streepjes voorbij zien komen (die dus indd buiten de afgelezen tijd duidelijker werden). Maar dit bij de een werd een 2e test weer omo wit en bij de ander werd hij wel duidelijker. Ik zou dus gewoon vrijdag inderdaad opnieuw een test doen hopelijk is deze dan gelijk een stuk duidelijker. Hoe meet je trouwens je eisprong? Met ovu testen, temperaturen of een andere methode? Misschien dat je toch ook een langere cyclus weer hebt gehad? Ik hoop in ieder geval dat je vrijdag gewoon een hele duidelijke positieve test in handen hebt!

Zwindo ja zeker raar dat slijm de hele tijd. Ik weet ook niet of dat normaal is tijdens de borstvoeding... Maar had het geloof ik niet toen ik de minipil slikte... Misschien dat ik nog wel ermee naar de huisarts ga.. Ik kijk het nog even aan. Spannend ik hoop dat je zwanger bent!!
IDK spannend ik hoop dat je zwanger bent!!
Maja ik heb mijn innesteling zeker wel gevoeld van mijn zoon. Een soort menstruatieachtige kramp had zonder dat de menstruatie kwam... En de rest van mijn zwangerschap niet meer gehad.. 

Runbabyrun ziet er goed uit hoor! Een streepje is een streepje denk ik idd ook. Maar voor de zekerheid kan je die CN later doen idd had ik ook gedaan toen ik een licht streepje had. 

Terug
Bovenaan