NOD oktober 2019

runbabyrun ik heb helaas hele slechte ervaringen  met die kruidvat testen... ik had vorige ronde ook precies zo'n streepje, en dag de later weer getest en weer zelfde verhaal, toen ander merk testen gekocht en helaas bleven die omo wit... en werd ik uiteindelijk ook gewoon op mn NOD ongesteld... ik heb veel gegoogeld die dagen en kwam heel vaak tegen dat dit soort indroogstreepjes zijn... hoop natuurlijk voor je dat dit bij jou niet zo is, maar probeer ook eens een ander merk... voor mij nooit meer die van het Kruidvat! 

Ik heb inderdaad ook vaker voorbij zien komen dat deze testen van de Kruidvat niet betrouwbaar zijn. Je zou voor je een dure cb test gaat aanschaffen nog de cassettes van 2 voor 5 euro bij de kruidvat kunnen proberen of een test van de Action, deze komen hier het vaakste voor en kloppen meestal wel. Ik hoop natuurlijk voor jou dat deze Kruidvat test ook betrouwbaar is voor je en je zwanger bent ☺️ Zal duimen!

Thanks voor alle reacties dames! Ik kon het vanochtend toch niet laten en heb er nog een test tegenaan gegooid, de extra vroege van 2-besure die had ik nog in huis. Helaas omo wit en de test van albert heijn daarna ook. Iemand ervaringen met die testen? Ik baal echt als een stekker, had mijn hoop voor deze ronde opgegeven vorige week en dat was ook helemaal oké, Ik bedoel het is pas onze eerste ronde dus ik had ook echt geen hoge verwachtingen, maar omdat mijn menstruatie wegblijft en met die twijfeltest van gister kreeg ik toch ineens weer hoop.  Was de afgelopen dagen ook echt misselijk en gister ook echt flink last van, maar zit dus allemaal kennelijk in mijn hoofd. Om gek van te worden hoor. Ik wacht maar weer rustig af tot mijn menstruatie zich dan eindelijk gaat laten zien zodat ik weer met frisse moed verder kan. Pffff voor mij ook nooit meer deze testen van kruidvat!

mweeh net beetje roze op mn wc papiertje, zere boobies ook weg dus zal wel doorzetten echt irritant nu steeda die lange cyclussen
kom ik als ik terug reken ook uit qua eisprong in die weekndat we niet gedaan hebben ivm rugpijn van manlief.. pff! ff de pest erin..

Terug
Bovenaan