NOD oktober 2019

Zou drie dagen geleden ongesteld moeten zijn. Nu met etos twee keer getest en beide keren een heel licht streepje. Nu net ineens bruine afscheiding ??

Runbabyrun Ik begrijp helemaal je gevoel! Je had al rekening gehouden met niet zwanger. Dan opeens zo'n vage test en toch beetje hoop. Daar zal ik ook echt aan vasthouden. Je lichaam is een raar iets. Laat nu ook maar gewoon komen die ongesteldheid. We hebben allemaal de hoop dat meteen lukt. Maar heeeel weinig lukt dat. Al lijkt het soms van wel ? Misschien 1 troost dat je lichaam wel na stoppen van pil weer een redelijke cyclus heeft. Dat duurt soms ook wel maaaanden. 

IDK Lange cyclussen zijn echt helemaal niet leuk. Ik vind die van mij allang (32). Maar het klinkt wel normaal als jullie net na in ronde 2 zitten. Geef je lichaam ook de tijd. Maar ik zal er ook wel ff de pest in hebben als je erachter komt dat net in die week is geweest toen de man verzaakt. Eet een dikke reep chocola op vandaag. Een goede film en een lekkere douche. En nu weer twee weken rust :)
Marleyke Mmmmm. Bruine afscheiding kan ook nog oud bloed zijn ivm innesteling. Hoeveel dagen zit je overtijd/voor de NOD?

Hier nog 5 dagen wachten op NOD. Of 4... als je vanuit gaat 14 dagen na eisprong is het maandag.. 

runbabyrun wat jammer dat de testen nu wit zijn! Kan me voorstellen dat je er net hoop in had..

Morgen heb ik mijn NOD, gister en eergister heb ik al getest en beide negatief. Morgen ga ik nogmaals testen als mijn menstruatie uit blijft. Nu in ieder geval nog geen symptomen van een menstruatie. 

Zwindo Dankjewel! En ik duim voor je dat ze je goed kunnen helpen en je dan ook heel snel een mooie positieve test in handen krijgt! 
hetmeisje Oh echt? Ik lees overal dat je je innesteling niet kan voelen. Ik heb inderdaad één dag soort menstruatieachtige kramp gehad. Dat vond ik heel raar paar dagen na m'n ovulatie. En inderdaad paar steekjes soms. Hopelijk betekent het dat het goed gaat :) maar wel vroeg vind ik ... want het begon 4 dagen na m'n ovulatie. En gisteren ook af en toe. Vandaag dag 6 na ovulatie. En ze zeggen dat het vanaf dag 5 - 12 na ovulatie kan gebeuren. Naja goed, het maakt verder ook niet uit wanneer ALS het maar gebeurt haha ;) 
runbabyrun Wat balen zeg! Gelukkig heb je er nog een andere test tegenaan gegooid. En inderdaad als je zulke slechte recensies leest, zou ik deze test ook nooit meer kopen als ik jou was. Die onzekerheid is killing ... 
IDK Ahhh dat is wel zuur.. je gebruikt denk geen ovulatietesten? Ik zou dat wel gaan doen. Zo heb je in ieder geval duidelijkheid en mis je je eisprong niet. 
Marleyke Hmm ... gek dat je wel twee keer een licht streepje hebt en nu ineens bruine afscheiding. Kan natuurlijk altijd nog bloed zijn van je innesteling. Dat komt vaak later. Maar het kan ook zo zijn dat het toch niet goed is blijven plakken. 

Marlyke: k zou je toch voorzichtig feliciteren! Het kan nog oud bloed zijn van een innesteling, zolang je niet hevig vloeit en krampen hebt zou ik me geen zorgen proberen te maken. Om de 2 dagen verdubbelt hcg normaal dus bij twijfel nog een keer testen over 2 dagen :)

Runbabyrun Balen dat hij nu toch negatief is, maar je zit nog voor je NOD toch? Dus het kan ook gewoon nog komen. Zou nu gewoon even wachten tot je NOD en de dag erna testen als je nog niet ongi bent. ik vroeg mij trouwens ook af hoe je je NOD hebt bepaald. De eerste ronde na het stoppen met de pil kan namelijk afwijken van de duur van de cyclus die je had tijdens de pil.
Marleyke Zoals andere het al zeggen bruin is oud bloed en kan dus nog van de innestelling zijn. Helaas zit er niets anders op dan even afwachten en kijken of het doorzet.
IDK Als je nu pas twee maanden bezig bent kan het zijn dat je lichaam nog aan het wennen is toch? Ben even het lijstje kwijt dus weet niet of je al kids hebt. Maar als je net pas gestopt bent met anticonceptie kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en in een ritme moet komen. Bij de een duurt dit langer als bij de ander. Ik weet niet of je al met ovu testen hebt gewerkt, maar misschien is dit handig om te doen, zodat je weet wanneer je het beste kan klussen. Of het gewoon structureel om de dag doen.
zonnebloem spannend bijna je NOD. Nog even de laatste dagen wachten. Hopelijk een positieve test!
Hier kon ik het vanmorgen toch echt niet laten om toch alvast even een testje te doen. Helaas pindakaas gewoon omo wit, dus waarschijnlijk gewoon door naar die afspraak. Ga wel van het weekend nog even testen voor de zekerheid, maar zit nu mentaal al helemaal bij de afspraak. Zijn er hier meiden die toevallig al zulke onderzoeken hebben gehad? Ik heb zelf een sterk vermoeden dat ik  te horen krijg dat ik een kijkoperatie moet, omdat dit eerder werd aangegeven toen ik voor endometriose in het ziekenhuis liep.

Terug
Bovenaan