NOD oktober 2019

Zwindo Ik had je het zo gegund! Je hoort vaak als eenmaal afspraak staat sommige "opeens" zwanger raken. Dat je lichaam dan die rust heeft van de afspraak en dan opeens niet nodig is. 
Wanneer is je NOD? Ik duim heel hard voor je. Ik heb geen ervaring voor je. 

Zwindo heh wat jammer als ie wit blijft..
Heb je 'alleen' endometriose of daar ook PCOS bij?
(alsof het een al niet erg genoeg is)

Ik ken iemand die heeft beide en heeft in het ziekenhuis een onderzoek gehad met een vloeistof. Die werd vaginaal ingespoten en is blauw van kleur. Er wordt dan gekeken hoe het verloop is van alles.
Ook de nodige echo's om te zien hoe de baarmoeder en eierstokken eruit zien.
Ze moest gaan spuiten met hormonen om een eisprong te krijgen. Werd zelfs niet eens uit haarzelf ongesteld, ook dit werd opgewekt.

3e ronde was ze zwanger :) Uiteindelijk dus een succes verhaal.
Wel al ruim een jaar bezig daarvoor hoor.

Ik hoop dat je te vroeg getest hebt en dat deze daarom wit is.

zwindo, ja ik heb al een zoontje en al jaren niet meer aan de anticonceptie ;-)
daarom is het ook zo gekkig! nouja.. tot nu toe toch weer wat hoop.. sinds vanochtend dat ene veegje roze niks meer te bekennen...

Oei meiden ik ben ineens echt nerveus ofzo.. Morgen is namelijk mijn NOD en normaal heb ik 1 of 2 dagen van te voren al licht bloedverlies en nu dus niks.. 2 en 3 dagen voor mijn NOD heb ik al wel een early test gedaan, dus ik ga er niet echt vanuit maar ik weet ook dat het nog mogelijk wel mogelijk is. Zo spannend! 

Zonnebloem90 die hoop had ik dus ergens ook een beetje zou namelijk echt weer iets voor mij zijn. Maar heb geen idee wanneer mn NOD is ben na 6 okt gestopt met testen want die waren op en had toen die doorverwijzing gekregen en toen geen zin meer om nieuwe te bestellen. 
Niempje zover ik weet heb ik geen pcos. Hoewel ik daar nu ineens toch mn twijfels begin te hebben. Het rare is alleen dat ik voor mn mk in maart wel gewoon een normale cyclus had van 27 a 29 dagen. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk voor onderzoeken gaan worden. Hoop gewoon duidelijkheid te krijgen waarom ik nu ineens zulke rare cyclussen heb. Dat van je vriedin geeft in ieder geval wel goede hoop.
IDK dat is wel heel raarainderdaad. Gelukkig is het alleen even een klein beetje roze geweest en nu niets meer.  Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
Gebruiker spannend! Ga je morgen testen of wacht je nog even een dagje tot na je NOD met testen?

Ik durf nog steeds niet te testen..... afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde zou zijn als vorige maand 32 dagen. Maar nog maar de 2e ronde dus mijn cyclus kan ook onregelmatig zijn. Kans is groot aangezien ik ook nog maar sinds aug. Gestopt ben met de pil.  Zoo spannend....... voel me niet zwanger. Helemaal geen kwaaltjes alleen af en toe beetje steken in mijn buik.

Terug
Bovenaan