NOD oktober 2019

Vandaag is mijn NOD, vanochtend getest. Helaas hartstikke negatief. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en op naar de volgende ronde.
Elke keer als ik ga testen, vlak voor dat ik wakker word droom ik dat ik een positieve test heb. Dat heb ik tot nu toe elke keer gehad.. En dan is het altijd een tegenvaller als ik wakker wordt en nog moet testen, en de kans groot is dat ie gewoon negatief is. Meer meiden hier last van? 

Jeetje balen zeg weer best wat meiden toch door naar de volgende ronde. 
Er zijn n
Volgens mij nog wel een aantal meiden die hun NOD eind deze maand hebben.
Ik zou mn NOD allang gehad moeten hebben als de cyclussen van rond de 38 hadden doorgezet, maar dag 29 nog geen piek kunnen vinden. Dus nu geen idee. 
Ik had daarom zojuist weer even een zw test gedaan en tot mijn verbazing zit er een mega vaag licht streepje op. De vorige was echt omo wit. Maar het is zo vaag dat ik er nog niet hoop in heb. Wil nu eigenlijk dat het al maandag is om dan te zien of er echt een duidelijke streep verschijnt?. Zou ik dan toch niet naar mn afspraak hoeven? ??

Zwindo Waaaaaaaaaaaaaat!!!!! Het zal toch niet waar zijn? Sorry voor het enthousiasme :) 
Heb je geen foto kunnen maken? Erg benieuwd nu. 

ik wacht ook nog op NOD. Dinsdag 29ste volgens de app (lange cyclus 32 dagen). Ik heb 2 weken geleden op zondag een positieve test gehad en maandagmorgen eisprong gehad. 

Terug
Bovenaan