NOD oktober 2019

Zwindo wat super! Een streep is een streep! 
Was bij mij ook zo en hardstikke zwanger!
Ik heb dezelfde dag nog een CB gedaante duidelijkheid te krijgen
hoop het zo voor je 

Zwindo wat leuk!! Ik hoop echt voor je op een duidelijke streep maar een streep is een streep idd. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap toen snel met CB getest en daar kwam het ook uit. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Zwindo wat top! Een streep is een streep inderdaad. Ik hoop voor je dat de streep donkerder wordt! Ben erg benieuwd hou ons op de hoogte! Eigenlijk was mijn nod de 23e, maar nog steeds geen bloed. Ik heb mijn nod nu op 30 oktober gezet, omdat ik mijn piek de 16e pas had gevonden. Was bang dat ik mogelijk een erg korte luteale fase heb, omdat ik verder regelmatig ben. Gemiddeld 29 dagen. Maar nu dus nog steeds geen ongesteldheid. Waarom ik dan ineens een uitschieter van 36 dagen zou hebben weet ik niet..Menstruatie achtig gerommel in mijn buik is nu ook weer weg.
Ik hoop dat voor ons de maand oktober ook 'positief' wordt afgesloten.

Nansie Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje! Had mijn piek op 11 oktober. Mijn cyclus duurt normaal 28 dagen, maar nog steeds geen bloed.. Gister was mijn NOD en negatief getest helaas.

Zwindo WHAAAAAAA wat spannend!!!! Als het écht zo is, wat is het je dan gegund zeg!!!! Ik wacht met smart af! 
Hier NOD op 31 oktober of 1 november. Ik heb nu de volgende cyclussen gehad: 28 (eerste echte menstruatie na stoppen pil kwam toen) - 29 - 28 - 26. Laatste was dus 26, maar heb m'n piek op dag 16 gevonden. Dus juist weer wat later i.p.v. eerder. Als deze cyclus 28 dagen duurt, heb ik 31 oktober m'n NOD maar als ik 14 dagen na m'n piek reken, kom ik uit op 1 november. 

Wauw meiden wat een reacties! Echt super lief. Het is echt een vaag licht streepje, en heb een heleboel meiden voorbij zien komen die hetzelfde hadden en het uiteindelijk toch niets was. Niet heel lang geleden had runbabyrun ook een test met een lichte streep en de testen erna waren omo wit. Hij was nog niet zo duidelijk als die foto van annahs dus ik ben nog wat sceptisch. Ik hoop het wel echt heel erg, maar ga er vanuit dat het niets is. Maandagochtend voor de zekerheid nog een keer testen als er dan iets verschijnt zou echt fantastisch zijn. 
Ondertussen lees ik hier gezellig mee en hoop ik dat de meiden die op hun nod aan het wachten zijn wat afleiding kunnen vinden en binnenkort met mooie duidelijke positieve testen komen!??? ben heel hard aan het duimen voor iedereen.

Terug
Bovenaan