NOD oktober 2019

Even weer niets van mij laten horen. Zat weer even in een dipje ?. Een collega van mij ging voor haar 2de maar gewoon op zijn beloop. Dus niet er echt voor gaan maar zo van we zien wel. En ja het was meteen raak. 
Even weer dus dat gevoel dat het voor ons niet is weggelegd. Zitten nu aan ronde 30 en moet 1 dezer dagen dus ongesteld worden. Nu heb ik al wel heel de week gevoelige borsten soms springt de hond er op (chike) en zou ik hem er eraf kunnen zwieren ?.heb al heel de dag het gevoel ongesteld te zijn. Maar is enkel erg kleverig witverlies en erger als anders.
Zal wel weer niets worden waarschijnlijk. Mijn lichaam houd mij graag voor de gek ?

Nroxy jeetje wat balen zeg al ronde 30. Snap dat hrt dan even klote is als iemand komt die heel luchtig verteld dat het allemaal vanzelf ging. Je verhaal klinkt wel heel positief met het vele slijm verlies. Ik zal heel erg hard duimen dat het raak is voor jullie! Wanneer denk je te gaan testen?
Er waren wat meiden die om een foto vroegen dit is het meg vage streepje waar ik over praat (als jullie hem uberhaubt wel kunnen zien?): https://www.mupload.nl/img/8o5qfptzn8.jpg 

Weer spannend meiden, ga voor jullie duimen, wat duurt wachten lang zeg.. de eerste link doet het niet en de 2e zie ik een zwart blok geen test ?

Oe zwindo gefeliciteerd! Dat geen tuurstreepje maar gewoon echt al een goede streep ? ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en je niet naar de fertiliteitsarts hoeft meis!

Zwindo Ik ken deze testen niet maar ik zie 3 streepjes!! Dat moet toch iets zijn haha. Ik snap je wel dat je het even afwacht tot maandag. Vooral waar jullie inzitten. Maar hoe vet tot zeg. Is jullie gegund. En ik zei nog hoe vaak hoor je wel niet dat opeens raak is. Hoe dan! Ik duim voor je. 
Norxy Zo! Wat ontzettend frustrerend. Vooral idd als je zulke berichten van je collega hoort. Loop je ook al bij het ziekenhuis? 
gebruiker  Spannend! Morgen ook NOD?

Ik krijg ook weer testdrang. Maandag of dinsdag nod. Maar heb alleen "normale" testen in de la. 

Terug
Bovenaan