NOD oktober 2019

Ik heb al een tijdje mee gelezen dames, maar poos niet gereageerd omdat ik toch maar op het wachtbankje zat. En zwindo, wat een mooie test al! Gefeliciteerd!!

Ik heb vandaag op 9/10 dpo een test gedaan en deze was wit. Ik weet niet zeker of ik 9 of 10 dpo zit omdat mijn meest positieve ovulatietest 15 augustus was en je dan binnen 24 tot 48 uur je sprong hebt. Ik heb wel een drukkend gevoel beneden, vandaag zo wat al de hele dag en de rest van de week met vlagen. Ik zelf verwacht ongesteld te worden omdat het zo voelt alsof het ieder moment zo ver is. Me lt fasen schommelt altijd tussen de 10 en 14 dpo dagen. Verder ook lage rugpijn sinds deze week al, geen idee wanneer het precies begon.

Farinda, klinkt ook wel als zwangerschapssymptomen vind ik. Kan ook een beginnende ongesteldheid zijn, maar net zo goed zwanger misschien. Je test was natuurlijk ook nog wel vroeg. Wanneer ga je weer testen, of wacht je nu gewoon tot je nod?

Suzen ik denk maandag als ik het volhoudt om te wachten met testen maar het is beter van wel want hcg verdubbelt niet snel zeggen ze. Zou het wel heel apart vinden als het zo is, want we hadden mijn eisprong nog niet verwacht en door tijd gebrek toch wel 1 week niets gedaan qua klussen en pas bij de eerste positievetest wel geklust maar ze zeggen dan dat het oud slecht en dood zaad is maarja er hoeft maar eentje de lucky one te zijn. Maar door dat tijd gebrek en geen goed zaad denk ik wel ongesteld te worden. Wordt trouwens ons eerste kindje dan.    Zit jij ook op het wachtbankje? 

Farinda, ow spannend zeg! Idd hou vol tot maandag, als dat lukt. Als het zo is, is het dan ook duidelijker. En of het echt dood is weet ik niet hoor. Zal vast ook wel levende tussen zitten. Maar misschien iets minder dan ideaal.
Ik zit nu in mijn 2e ronde, ook 1e kindje. Deze ronde dus helaas niks. Moet nu wachten tot maandag 4 november. Duurt nog wel even! Zo spannend! Eisprong was afgelopen maandag denk ik. En heb nu lichte krampjes. Maar ben er toch veel mee bezig in mijn hoofd.
Maar lees ook nog mee in deze groep want wil graag weten hoe het met iedereen gaat. 

@Zwindo. Ik heb afwisselende cyclussen.
Soms 27 tot 31 dagen zit nu op dag 30 (na 12 u he ?)
Dus wil niet te vroeg testen om nog eens te veel teleurstelling tegen te gaan. Wil dus pas ten vroegste woendag of zelfs donderdag pas testen.
Kreeg daarstraks ook wel de buikpijntjes erbij zoals bij een menstruatie en nog altijd het gevoel of ze er ineens zijn. 
Ik maak me zelf elke keer weer een beetje gek. 
En inderdaad ik gun mijn collega het en ben ook blij voor haar zeker en vast maar is meet jaloezie van he bij jou lukt het 2x meteen en ik blijf maar proberen ?

Suzen wel leuk dat je blijft volgen! En 4 november duurt nog eventjes. Ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn. Ik ben er ook vrij veel mee bezig en dit is ronde 6, begrijp echt wat je bedoelt. Van een kant wil je het niet zoveel er mee bezig zijn maar het lukt ook niet om er niet aan te denken. 

Zwindo, gefeliciteerd! Even een clearblue er tegen aan gooien. 
Ik heb net nog een test gedaan, omo wit.. straks verjaardag vieren dus knop omzetten en verstand op 0. Ik wacht mn menstruatie dus gewoon af dinsdag en op naar ronde 6 in november. 

Terug
Bovenaan