NOD oktober 2019

Marr Pffff. Zo moeilijk! Alles kan nog hè! Duim voor je mee nog. Samen in spanning. 

Vanmorgen niet getest. Ging heeeel snel plassen haha. Weer een ochtend voorbij. Gewoon te bang dat die negatief is en teveel teleurstellingen. Dinsdag volgens app NOD (cyclus van 32 dagen). Dit is dag 14 na eisprong. 

Nroxy oeh spannend dan klinkt het allemaal best positief. Ga je morgen testen of wacht je nog even. Zal heel hard voor je duimen dat je een positieve test in handen hebt.
Farinda spannend! Nog even volhouden maandag staat al om de hoek. 
Marr ah balen hopelijk is het nog iets te vroeg en heb je straks alsnog een positieve test. 
Zonnebloem90 zo spannend! Ga je morgenochtend wel testen als je nog niet ongi bent?
Hier vanmorgen toch nog weer een test gedaan en deze was weer omo wit, dus denk dat het gewoon een vaag iets was. Laat nu die onderzoeken maar komen, want wil nu wel weten wat mn lichaam allemaal aan het doen is. 

Zwindo echt.. Een witte test...na z'n overduidelijke streep... Dat kan toch niet.. Cusme sta echt een beetje met open mond je verhaal te lezen.. Gaat het een beetje? 

Zwindo ik zou wel willen testen morgen maar durf niet echt ? dus ga met proberen te houden aan woensdag pas dan ben ik zeker dan ben ik op dag 33 van de cyclus en heb ik misschien iets meer hoop ?. 
Wat raar dat je nu weer een witte test hebt. Wanneer was jou nod?

Ik zou afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds geen teken daarvan. Geen zwangerschapstesten in huis, wel ovulatietest en deze is positief! Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? 

Ik zou afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds geen teken daarvan. Geen zwangerschapstesten in huis, wel ovulatietest en deze is positief! Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? 

Terug
Bovenaan