NOD oktober 2019

Farinda ik had zelf al een beetje mn twijfels gewoon ook omdat ik verder niets voel. Toch wel een beetje hoop wanneer je een streepje ziet verschijnen, maar heb me er gewoon bij neergelegd. Volgende week eerste gesprek bij het fertiliteitscentrum, dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Nu dag 50 van mn cyclus geen teken van ongesteld worden of positieve zw test. 
Zonnebloem90 nee niets anders gedaan als anders en zelfde merk test. Dus denk dat het toch vals alarm is geweest. 
Nroxy zo spannend hopelijk een mooie positieve test in handen morgen of dinsdag. Ik weet trouwens niet wanneer mn NOD is dus wilde voor die afspraak testen om te zien of ik die misschien kon cancellen, maar helaas. Aan een kant wel fijn dat er gekeken gaat worden wat er nu mogelijk mis is.
Gebruiker ah balen hopelijk snel duidelijkheid. 

Niekepieke het kan dat je zwanger bent.. Maar alleen een zwangerschapstest kan je dit vertellen. Hup naar kruidvat en een zwangerschapstest halen.. Ik zou gaan voor de 2voor 5 euro van kruidvat die zijn gevoelig en betrouwbaar. Zijn cassette testen. 
Zwino ik begrijp je wel dat je het fijn vind dat het onder zocht wordt, want zo lang geen ongesteldheid ect is toch wel raar. Maar die positieve test is ook wel raar

Niekepieke zou goed kunnen heb het vaker gelezen zou zoals farinda zegt snel een zw test halen en gaan testen. 
Farinda ach ja ik ben ook gewoon een beetje raar? we gaan het zien.

Niekepieke Oh heel spannend!! Ben benieuwd. 
Zwindo Ben heel benieuwd na je afspraak komende week. 
Hier zijn het echt dagen dat ik niet naar de wc durf te gaan haha. 

Zwindo wat balen, had het je echt gegund! Maar fijn dat ze het gaan onderzoeken. 50 dagen ook, pffff dat is ook niks zo'n lange cyclus. Dan duurt het allemaal nog langer. En laat ons nou net allemaal geen geduld hebben.
En niekepieke wat spannend. Hoop het voor je. Ook omdat je al echt na nod bent. Dat je nog niet getest hebt ?

Niekepieke  haal toch maar eens een zwangerschapstest. Je kan zeker testen aangezien je toch al enkele dagen overtijd bent nu. Zeker als je anders wel regelmaat hebt. Hoeft voor jou ook niet met ochtendurine.
Zwindo balen dat je niet wanneer je ongesteld zou worden... Ik snap zeker dat ke nu wel wilt weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Wij gaan namelijk binnenkort ook terug naar de gynea voor ons te laten testen. Had al eens geweest en had een cyste. Die was weg maar hij wou dat we nog wat zelf probeerde. 
Zo gezegd zo gedaan maar nu zijn we weer een jaar verder dus ? nu wil ik het ook wel weten. 
Hoop dat ik mij nog 3 dagen kan inhouden. Toch regelmatig zo die krampjes en nog altijd dat gevoel. Ik hoop het zo en toch wil ik meer in mijn gedachte houden dat ik dinsdag ongesteld ga worden ?

Suzen en Nroxy ja klopt, ik was het altijd regelmatig, maar geef nu nog borstvoeding aan mijn zoontje van 8 maanden, dus daardoor vaker cyclus gehad van 5 weken. Ik heb geen testen in huis, maar morgenochtend ren ik meteen naar kruidvat.
Niet verwacht zo snel al weer zwanger te zijn.. maar kindje is zooo welkom! Super leuk, een klein leeftijdsverschil.
Ik laat het morgen weten!

Terug
Bovenaan