Farinda ik had zelf al een beetje mn twijfels gewoon ook omdat ik verder niets voel. Toch wel een beetje hoop wanneer je een streepje ziet verschijnen, maar heb me er gewoon bij neergelegd. Volgende week eerste gesprek bij het fertiliteitscentrum, dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Nu dag 50 van mn cyclus geen teken van ongesteld worden of positieve zw test.
Zonnebloem90 nee niets anders gedaan als anders en zelfde merk test. Dus denk dat het toch vals alarm is geweest.
Nroxy zo spannend hopelijk een mooie positieve test in handen morgen of dinsdag. Ik weet trouwens niet wanneer mn NOD is dus wilde voor die afspraak testen om te zien of ik die misschien kon cancellen, maar helaas. Aan een kant wel fijn dat er gekeken gaat worden wat er nu mogelijk mis is.
Gebruiker ah balen hopelijk snel duidelijkheid.
Zonnebloem90 nee niets anders gedaan als anders en zelfde merk test. Dus denk dat het toch vals alarm is geweest.
Nroxy zo spannend hopelijk een mooie positieve test in handen morgen of dinsdag. Ik weet trouwens niet wanneer mn NOD is dus wilde voor die afspraak testen om te zien of ik die misschien kon cancellen, maar helaas. Aan een kant wel fijn dat er gekeken gaat worden wat er nu mogelijk mis is.
Gebruiker ah balen hopelijk snel duidelijkheid.