NOD oktober 2019

Helaas, menstruatie doorgebroken vanochtend. Was geen verrassing met de negatieve test op voorhand. We gaan de 5e ronde in, NOD 27 oktober. Hopelijk is oktober een goede maand voor ons allemaal:) succes voor de dames die nog in spanning zitten! 

Farru Net had ik alleen geen afscheiding ... dusja we zien wel hoe deze week loopt. 
Marr Ah balen zeg! Laten we dat maar hopen :)

Ik heb net niets liever dan een kind terug gekeken, daar deden ze ook op een later tijdstip testen met ochtend urine, wel in de koelkast bewaard.
Dus morgen in het moment van de waarheid. Echt ik hou het niet meer

Maja, meer dan afwachten kunnen we toch niet. En alles wat we zien en voelen kan vanalles zijn. Dus dat de week maar snel om mag zijn.
IB, ja precies daar had ik ook gezien dat die vrouw het uit de koelkast had gehaald. Heel veel succes nog met afwachten.

Farru mijn vriend wilt er in het vervolg wel bij zijn. Dat komt omdat omdat het vorige keer is misgegaan en ik op eigen houtje naar de huisarts ben gegaan.

Marr wat balen voor je... heel veel succes in de nieuwe ronde.

A.s donderdag is 14 dagen na mijn eisprong. Ik zie dat dus dan als de dag van mijn nod. Vindt het wel weer spannend worden. Wil zaterdag dan gaan testen met mijn vriend samen.

Dankjewel allemaal. Ik vind het inderdaad ook erg spannend. Wij zijn al meer dan 1,5 jaar bezig en elke keer die teleurstelling is rot. 
Hield het steeds vol om tegen mezelf te zeggen. Neeeee je bent niet zwanger. Heb het gevoel dat het werkte zodat de teleurstelling minder is, maar vandaag vind ik dat wel moeilijk hoor. Ik hoop het zo!
Blijf steeds nadenken over waarom zou het deze keer nou wel opeens lukken en lukt het bij anderen wel gewoon wanneer ze willen. 
(de vorige cyclus in juni toen ik het laatste bericht afsloot ging ik daarna naar de wc en zag ik bloed..... dus fingers crossed)
En nu ik dit bericht typ moet ik denken aan alle vrouwen die niet eens de kans krijgen om zo in spanning te zitten omdat het aan de voorkant al niet lukt zoals traag zaad (krijgen wij uitslag van over een 1,5 week) of mensen uit de ''ik wil een kind'' of ''niets liever dan een kind''.
IB jij ook heel veel succes morgen!

zo, goed aktief topic! ik heb al weer heel wat berichten gemist...
hier begint aankomende week weer de vruchtbare dagen.. met als volgende maandag eisprong volgens app...
gelukkig hebben we deze week vakantie :) vind t toch spannend ben benieuwd hoe het verloopt, afgelopen maand na 5 dagen overtijd toch ongesteld geworden met flinke stolsels dus ik weer niet... mssn vroege mk? en zal dan cyclus nu wel direct normaal zijn.. allemaal weer van die vragen.... haha

Terug
Bovenaan