NOD oktober 2019

Hoii,
Even voorstellen, ik ben wendy, moeder van 2 mooie meiden van 8 en 3 jaar en een bonuszoon van 10 jaar.
Mijn NOD is 4 oktober maar ik voel me al een week moe, pijn in mijn borsten en heb trek in rare dingen.
Gister daarom een test gedaan en daar kwam een licht streepje te staan, dit was echter om 11:30, vanmorgen samen met manlief een test gedaan met ochtend urine, hier kwam ook een licht streepje maar die kwam langzamer als gister...
Nu snap ik waarom meiden zeggen dat je niet te vroeg moet testen:( erg onzeker ervan!
Dit is trouwens de 4e ronde.
Ik hoop voor iedereen dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.
liefss

Hoii, Even voorstellen, ik ben wendy, moeder van 2 mooie meiden van 8 en 3 jaar en een bonuszoon van 10 jaar. Mijn NOD is 4 oktober maar ik voel me al een week moe, pijn in mijn borsten en heb trek in rare dingen. Gister daarom een test gedaan en daar kwam een licht streepje te staan, dit was echter om 11:30, vanmorgen samen met manlief een test gedaan met ochtend urine, hier kwam ook een licht streepje maar die kwam langzamer als gister... Nu snap ik waarom meiden zeggen dat je niet te vroeg moet testen:( erg onzeker ervan! Dit is trouwens de 4e ronde. Ik hoop voor iedereen dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. liefss

Aargh! Had ik toch eindelijk mijn bericht klaar en gereageerd op iedereen laad de site zich opnieuw.... zo krijg ik mijn tijd ook om ja!
Anyways! Voor jou komt het al dichtbij XSamantha, en ik snap dat je vriend er dan bij wil zijn. 
MienMa, wat een frustrerende lange tijd wachten jullie al af zeg! Hopenlijk over 1,5 week toch goed nieuws en hopelijk deze ronde gewoon al raak! 
IB, voor jou ben ik heel benieuwd!!! 
Ik dacht vanmorgen na mijn vorige bericht iets van een puntje of 3 bruinige afscheiding gemengd met slijm te zien... nogmaals ik dacht, dus het was echt weinig. Maar hierdoor ga ik nu wel iedere keer met spanning naar het toilet om te zien of er iets is. Gelukkig helemaal niks tot nu toe en ohhh ik hoop echt dat het zo blijft en dat dit misschien een eerste teken is. 

Wow wat veel berichten weer zeg. Volgens mij ook weer een paar nieuwe meiden, voor jullie welkom hier! Een heleboel meiden waarvan hun NOD nu echt om de hoek ligt zo spannend! Hopelijk binnenkort veel positieve berichten. Ik ga straks alles nog even goed terug lezen en reageer dan miss nog even wat uitgebreider. 
Mienma echt heel heftig zolang bezig zijn en nu weer een negatieve test. Ik hoop stiekem voor je dat het toch niet doorzet en je later gewoon toch een positieve test hebt. In het september forum gaven veel vrouwen aan ook pas een week na NOD positief te hebben getest bij voorgaande zwangerschappen. En zolang er geen bloed is blijft er toch een beetje hoop.

Yes hier vanmorgen eindelijk mn piek gevonden ?? manlief net uit de nachtdienst vanmorgen, ligt nu dus op bed, dus vanavond maar even gezellig maken ? 
Zo blij dat ik eindelijk een echt goede piek heb gevonden!! Voor de zekerheid nog even een CB gedaan met zelfde urine en idd een smiley!!
De eisprong zal dan morgen zijn hè denk ik?
https://www.mupload.nl/img/cc6gt9vt.jpg

Pff ik weet niet wat ik moet denken.. sinds gisterochtend lichte buikkrampen gevoel en al al 5 dagen gevoelige tepels. Gisteren na de seks lichte bloed gespot bij het afvegen. Niet veel echt minimaal. Heel de dag last van darmengevoel in me buik. En vanmorgen bij me eerste toiletbezoek weer lichtrood op me wc papier en toen maar een tampon erin gestopt om te kijken hoeveel en hoe erg het is. Het is niet veel en oud en nieuw bloed door elkaar..nu momenteel erge buikkrampen en ben nog maar 8 dpo. Ik ben bang dat me menstruatie doorzet. Wat denken jullie? En vooral wat te doen als het zo is. Huisarts bellen of nog een cyclus aankijken? Vorige cyclussen lf fase 10/11/11 dagen gehad 

EvyH, wat vervelend!!! Dat is altijd lastig, ik herken dit van mijn vorige twee ronde. Ik had in Augustus zo'n 7 dagen voor nod dus ook 7 dagen na eisprong wat oud bloed verlies. In eerste instantie omdat het zo vroeg was dacht ik dus yes dit is goed maar toen het 3'4 dagen aanhield wist ik dat het uiteindelijk zou doorzetten. Afgelopen maand had ik een late eisprong en dus zo'n 5 dagen later in een keer 2uur helderrood bloed gevolgd door heeel weinig bruine afscheiding de dagen erna... ook dit werd een menstruatie! Ik ben het gaan opzoeken en bloedverlies in de lf kan heel normaal zijn en komt vaak voor. Als het in de eerste fase is is het niet goed dus na menstruatie en voor ei. Maar daarna kan het.
Deze ronde zit ik nu op 9 dagen na ei. En het is rustig dus tot nu toe is dit weer een normale cyclus.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt!! Maar de huisarts zal niet veel doen omdat het "normaal" is tenzij je echt staat op een doorverwijzing. Ik hoop dat het een innesteling is, dat kan natuurlijk ook nog.

Terug
Bovenaan