NOD oktober 2019

Ik kijk het gewoon even aan wat het doet deze dagen. Afgelopen ronde was ik ook maar 1 dag ongesteld na 11 dagen. Lichaam kan rare dingen doen. Maar jou woorden stellen me in ieder geval een beetje gerust. Had in juni ook 4 dagen bruinbloedvlerlies bleek ook daarna zwanger te zijn maar werd 2 weken later miskraam. Vandaar dat ik nu zo twijfel aan me lichaam. Innesteling of menstruatie. Maar goed ik ga straks lekker werken(late dienst) en dan vlieg de week weer voorbij en wie weet..
Wel fijn dat het nu rustig is bij jou farru! Heb je al een dag in je hoofd wanneer je zou willen testen ?

Oh ik ben mezelf helemaal gek aan het maken.
Ik wil wachten tot me vriend thuis is om 18.00 maar ik ben nu al thuis van het werk.
Ik kon niet wachten dus heb ik een ovulatie test gedaan en die is negatief.
Dus denk dat ik niet zwanger ben

KSAS, binnen 24-48u heb je je eisprong! Wat fijn dat je je piek gevonden hebt en de nachtdienst van je man er op zit! Perfect timing haha.
EvyH, ik snap dat je daar aan gaat twijfelen vooral na een mk! Hopelijk heb je het een plekje kunnen geven ennn is dit gewoon een innestelingsbloeding! 
Ik ben normaal gesproken nooit te laat met nod dus ik test als ik overtijd ben al vind ik het dit keer even lastig, mijn app zegt dat 6 okt mijn nod is maar dat is dag 29 + ik had mijn eisprong iets eerder.. dus het is of 5 of 6 okt. Mocht ik eeecht iets merken of voelen dan test ik misschien eerder, maar ik ben daar geen fan van. 
IB, en dan duurt wachten tot 18u lang he?! Een ovulatietest zegt niet altijd iets, daarom zijn zwangerschapstesten gemaakt. Dus ik zie nog steeds hoop! Wanneer was/is je nod? 

Ja echt erg was ook om 5u al wakker van de spanning, als het goed is is vandaag mijn nod ik had 15 en 16 een positieve ovulatie test. Ik had gelezen dat als je een ovulatie test doet als je zwanger bent die positief word dus vandaar dat ik er een gedaan heb

Hallo allemaal,

Af en toe lees ik mee. 
Rond 12 oktober is mijn NOD.
Als het goed is afgelopen donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. Nu sinds gisteren krampen en af en toe vlagen van misselijkheid. 
Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap. 
Herkent iemand dit?
Liefs 

Hallo dames, 

Ik ben Jacqueline, 29 jaar en sinds begin februari bezig met zwanger worden. Begin dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik pcos heb dus het gaat bij mij wat lastiger. Toch wilde ik 't zelf proberen zonder medicatie.. Niet gelukt. 
In augustus ben ik begonnen met 50mg clomid. Dat heeft niet gewerkt. In september 100mg en er is een eitje gegroeid. Ik was daar zo blij mee. Gisterochtend ook een ovulatietest gedaan en die was positief.. 
Nu is 't zo spannend.. 16 oktober moet ik testen. Ik hoop zoooo erg dat 't lukt ?

Jacqueline zo spannend zeg! Ik hoop voor je dat het lukt! Nu wat klussen dan ;-) 
IB ik hoop dat je toch niet ongesteld wordt dan! Ik had wel ook een negatieve test twee dagen voor de positieve test van mijn zoontje. Dus als je nog geen menstruatie hebt klinkt het nog erg positief maar zou ook niet lang kunnen wachten! Ik ben zo ongeduldig.. 
Jmdh ik had ook menstruatieachtige pijn zonder menstruatie bij mijn zoontje dus klinkt goed. Was niet meteen misselijk maar dat was ik sws niet heel erg bij mijn zwangerschap.. 
Farru spannend zeg ik hoop het heel erg voor je! Ben benieuwd of je tot 6 oktober kan wachten. 
HIer nog steeds een knipperende smiley al 9 dagen ik ga tot donderdag testen en dan houd ik ermee op. Ben vanochtend naar de dokter geweest voor die ovulatie pijn die al 2,5 week aanhoudt. Het was een man helaas en die zei dus al vanaf het begin 'ja die ovulatietesten werken niet en ovulatie pijn daar geloof ik niet in enz.' dan denk ik wat weet jij er nou van ik heb al twee keer echt ovulatie pijn gehad. Maar ik moet mijn urine inleveren want heb misschien een blaasontsteking of iets aan mijn darmen. Dus ik kijk het wel aan maar wss is het omdat ik ben gestopt met de minipil... En ik zou idd dus niet snel zwanger worden omdat ik borstvoeding geef en nog niet ongesteld ben geworden dacht de arts. Dus dan laat ik alles maar en ga ik over 4 maanden maar weer aan de slag... Maar ik blijf wel voor jullie duimen en kijken hoe het gaat! :) 

Hetmeisje, ik hoop het ook! Maar vast wel er moeten echt hele duidelijke signalen komen wil ik eerder testen! He wat een niet erg kundige opmerking van je dokter! Ovulatietesten zijn ook 99% betrouwbaar dus dat vind ik maar vreemd. En dat je je ovulatie niet zou voelen.. er zijn er genoeg die dit wel ook voelen maar goed. Hopelijk kun je het als je daar zelf achter staat ook eveb loslaten! 
Jacquelin, is het voor je eerste kindje? Hoop dat het snel lukt. 

Terug
Bovenaan