NOD oktober 2019

Helaas een negatieve test. Ik barst hier echt helemaal in tranen uit. 
Me urine zag er wel echt heel raar uit helemaal troebel en onder in zat een laagje rozig, wat naar beneden gezakt.
Weet nu echt even niet wat ik met mezelf moet. Het is nog nooit zn grote teleurstelling geweest als nu.

Farru Nou zeg dat wel ... moet zeggen dat ik nu telkens bang ben als ik wat voel. Dan ben ik bang dat m'n menstruatie eraan komt ... voel ook echt bij m'n schaambot zeg maar beetje steekjes sinds vandaag. En vanochtend ook bovenin m'n buik wat pijn. Maar telkens hoop ik dat ik maar niks voel en ik er van het weekend achter kom dat het raak is haha. Nu twijfel je toch bij alles wat je voelt.
Grrrr wat irritant dat je net alles getypt had! Ik snap dat je met spanning naar de WC gaat. Toen ik vanochtend je berichtje zag (kon niet direct reageren), en omdat we echt exact tegelijk lopen, voelde ik ook die spanning met naar de WC gaan. Maar zat het in je ondergoed of aan je WC papiertje? En verder voel je niks? 
XSamantha Spannend! Dat je het kan volhouden om zaterdag pas te testen.
MienMa Jeetje wat heftig dat jullie al zo lang bezig zijn! Vervelend he dat het bij de een zo snel raak kan zijn en bij andere heel lang duurt. Ook oneerlijk want waar ligt het nou aan. Bij sommigen ligt het nergens aan en duurt het alsnog lang. Maar je hebt wel een lange cyclus zie ik, want je zegt je vorige cyclus in juni. Dan heb je natuurlijk ook een stuk minder kansen om wel zwanger te worden.
Ben benieuwd naar jullie uitslag over 1,5 week. Konden jullie dit niet eerder laten testen?
Snap heel goed dat dit weer heel hard aankomt. Het is heel oneerlijk dat het soms zo moet gaan..Ik hoop voor je dat het toch nog lukt! En zoals Zwindo inderdaad zegt, zo lang er geen bloed is, blijft er toch een beetje hoop! 
IDK Zeker een actieve forum haha. Fijn dat jullie deze week vakantie hebben. Dan heb je er toch wat meer de tijd voor. Vervelend dat je eerst overtijd bent en dan toch nog hoop hebt en je dan toch ongesteld wordt. Het zou natuurlijk een vroege miskraam kunnen zijn. Je zou even contact op kunnen nemen met een verloskundige om te kijken of dat het misschien geweest kan zijn, je schoon bent en of ze een eitje zien groeien.
Wendy Welkom! Dat zijn wel zwangerschapssymptomen. Maar zo lastig om daadwerkelijk te weten dat dat echt een teken is. Maar je zegt dat je een licht streepje ziet, dus een licht streepje is een streepje! Wellicht ligt het aan de test dat het wat langzamer op kwam of door een andere reden. Het maakt je alleen wel onzeker. Maar een streepje is een streepje! Dus alvast een kleine gefeliciteerd! Hoe voelde jouw borsten? Ik heb namelijk al sinds na m'n ovulatie pijnlijke borsten. Echt alsof ze beurs zijn. Doet ook enorm pijn als ik op m'n buik wil liggen. Zo erg heb ik het volgens mij de vorige keren niet gehad voor m'n ongesteldheid. 
KSAS Fijn dat je je piek hebt gevonden! En top dat je man nachtdienst heeft gehad. Even tijd voor elkaar ;) Je eisprong is 24-48 na je piek. Maargoed je weet nooit wanneer je piek echt is geweest, of paar uur nadat je getest had of 's nachts. Maar als je hiervoor het ook al gezellig hebt gemaakt, zit je sowieso goed. 
EvyH Het is echt vervelend he al die dingen. Soms denk ik dat je beter maar niks kunt voelen, ook geen menstruatiekrampen en je dan test dat je zwanger bent. Geen onzekerheden. Maar dan word je weer onzeker over dat je niks voelt. Hier gisteren ook een ontzettend opgeblazen gevoel. 
Hmmm...een tampon was wel nodig? Bij een innesteling zou je geen tampon hoeven gebruiken zeggen ze. En dat wordt niet meer qua hoeveelheid. Maar als het niet meer wordt, zou het natuurlijk een innesteling kunnen zijn. 
Ik zou altijd de huisarts bellen als je zelf twijfelt. Misschien kunnen zij die twijfel bij je wegnemen. Ook gek dat je vorige cyclus maar één dag ongesteld bent geweest. 
IB Spannend! Hij zal nu wel thuis zijn. Ben zo ontzettend benieuwd!! En wat Farru zegt, een ovulatietest zegt niet altijd alles. Een zwangerschapstest is niet voor niets uitgevonden. Fingers crossed!
Oooh ik lees nu als laatste je berichtje ... wat vervelend dat hij negatief is. Maaaaar ik las hierboven net een berichtje van Zwindo volgens mij die ook duidelijk aangaf dat er ook genoeg zijn die een week na hun NOD pas positief testen! Dus zo lang je menstruatie uit blijft. En een laagje rozig, geen idee. Kan van alles zijn. Maar ook beginnende menstruatie misschien. Meer dan afwachten kun je nu niet. Hopelijk blijft je menstruatie toch uit! 
Farru Jij had je eisprong ook zaterdag 21 september toch? Bij mij geeft de app ook 6 oktober aan als NOD. Maar hij geeft wel 28 dagen daartussen aan. En 6 oktober zou dan dag 29 zijn. Maar dat klopt dan toch? Of is dag 28 je NOD? Maar 14 dagen na je ovulatie zou dan 5 oktober betekenen... hmmm
Jmdh Ik kan me niet voorstellen dat je zo snel al wat voelt. Je kunt pas op z'n vroegst 5 dagen na je ovulatie een eventuele innesteling hebben. En gemiddeld is dit op dag 9. 
Jacquelin Welkom! Vervelend dat je dat hebt maar wel fijn dat je erachter bent gekomen. Wie weet heeft het verdubbelen van clomid toch geholpen ;) 
hetmeisje Vervelend dat je nog steeds een knipperende smiley hebt. Heb je de beschrijving gelezen van CB? Pfff lekker negatief van die man. Nou ik kan je vertellen dat ik m'n ovulatie iedere keer voel! En precies op het moment dat ik hem meet en wanneer hij zou moeten zijn. En ze zeggen dat ovulatietesten voor 99% betrouwbaar zijn. Dus dat is anders wel heel gek. En dat je borstvoeding geeft zou een logische verklaring zijn inderdaad. Succes in ieder geval en voor nu nog even genieten van het geven van borstvoeding :)

Ik wil ook wel op iedereen reageren, maar ik vind het lastig typen en lezen zo via de telefoon. Soms logt het ineens uit op deze website en dan kan ik weer opnieuw beginnen met typen. ?

Maar even een reactie op IB: Wat naar voor je! Ik ken het gevoel. Ik lag gisteren ook al in bed te huilen, omdat het me nu allemaal te veel werd. Dikke knuffel! 

Ik denk aan jullie ?????? (ook al lukt het reageren op velen van jullie me niet zo goed via de telefoon ?) 

Maja, ja dat heb ik ook en het lijkt ook nog alsof ik nu steeds wat voel lopen, maar niks nada noppes (gelukkig!!!!) Dus ik snap dat je dan bang bent dat je menstruatie komt! Ik hoop echt dat het tekenen zijn van een zwangerschap die steekjes die je hebt!! Nog evennnn geduld hebben samen. 
Nee het zat op het papiertje was echt vreemd heel minimaal maar. En daarna niks meer wederom Gelukkig!!!! Nee verder merk ik niks behalve mijn borsten die voelen sinds vandaag weer zwaar als ik mijn bh uit doe maar dat link ik eigenlijk direct aan mijn menstruatie want dat heb ik dan ook, en vandaag had ik onder in mijn buik even een golf van buikkramp leek op lichte menstruatie pijn of alsof ik diaree ging krijgen ofzo geen idee haha. Dus ik wacht het af maar wil echt nergens van uit gaan want de teleurstelling zal steeds groter worden. Wat geeft jou app aan voor nod? 

@IB... neee! Wat super rot. Dat komt dan extra hard aan als je gevoel goed was en dan toch dit rot nieuws nu bah! Het is ook echt iets rots je probeerd alles goed te doen en nog kun je er niks aan doen. Ik denk aan je en hoop toch dat je het snel opzij kunt zetten zodat je weer door naar de volgende kunt! 

IB: oh nee, wat rot! :( Maar wat anderen ook al zeggen: als je nog niet ongesteld bent, is er nog steeds een kans. Al snap ik de teleurstelling heel goed... 

Als het goed is heb ik een foto toegevoegd. 
Dit zijn me ovulatie testen, nr 3 en 4 waren positief op de dag van testen waren ze donkerder.  De andere zijn in volgorde van nummer getest.
Nr 8 vanmiddag getest met de urine die om 6.00 was opgevangen. Nr 9 met nog getest met verse urine. 
Ik kon het niet laten (schaam)
Wat vinden jullie er van?

44d3ioxcrg.jpg

Terug
Bovenaan