NOD oktober 2019

Gefeliciteeeerd! @gekkieej
@Farru ik had 1 dag helderrood en niet veel en bij het vegen de volgende dag iets van 3 keer bij het toiletbezoek bruin en dat was ook niet erg veel. Daarna hield het vanzelf op. 
@hetmeisje leukk zeg dat je ook bv geeft. Alleen ‘s nachts nog? En ben je al wel ongesteld geweest na je bevalling of nog niet?
Ik heb mezelf even aan het lijstje toegevoegd, helemaal als laatst haha. 
NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje

NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje

NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje

Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje

NOD 4okt –Mienmien—37jaar—Ronde 9– 3de kindje

NOD 4 okt – Ilse Gebruiker10166831 – 27 jaar – Ronde 1 –  1e kindje

Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 6 okt – SaQua – 33 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 7 Okt – Snoepie – 32 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 7 okt – Lilaa – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 8 Okt? – hetmeisje – 27 jaar – ronde 1 – 2de kindje (zoon van 8 maanden) 

NOD 9 okt – Chasey – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje 

NOD 10 Okt – XkArEn – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 10 Okt – Ir – 30 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 12 Okt – KSAS – 32 jaar – ronde 6 – 2de kindje

NOD rond 13 oktober of 19 oktober? – LV – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje

NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje

NOD 18 Okt – Aapje – 28 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 17-22 oktober? – Pimpeloentje – 25 jaar – 5e ronde – 2e kindje

NOD 20 oktober – Girlmommie – 30 jaar – 2e ronde – 2e kindje

NOD 23 oktober? – Niempje – 29 jaar – 1e ronde – 2e kindje

NOD 25 oktober? – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje maar 1 gezamelijk

NOD 29 oktober – Zonnebloem90 – 29 jaar – 5e ronde – 2e kindje
NOD 30 oktober - mrs-jade - 23 jaar - 1e ronde - 3e kindje

Gefeliciteerd @gekkiej!
Hopelijk ben jij de voorbode van veel positieve testen in deze maand!
Geniet van je zwangerschap!

@Gekkiej Gefeliciteerd! Super leuk nieuws! 
@lillaa, wat leuk dat we dezelfde nod dag hebben. Ga jij ook echt tot 7 oktober wachten? Of toch eerder testen. Of later, kan natuurlijk ook. Ik kan niet wachten, zo spannend. Zal jullie op de hoogte houden. Leuk om met iedereen mee te lezen. Succes dames!

Maja, ja ik weet het. Maar toch voelt het als een menstruatie. Niet omdat ik buikkramp heb ofzo want dat heb ik totaal niet, maar gewoon het idee dat ik vloei.
Ik heb verder de hele tijd sinds vanmiddag niets in gehad en niks. Nu komt er weer wat bij het afvegen maar ook weinig dus ik weet het niet en wacht het maar af. Ik ga uit van een andere cyclus en menstruatie.
Hopelijk blijft het bij jou rustig! 
IB. Dan zou je vanaf nu toch wel ieder moment kunnen testen als Maandag je nod was met earlys. Ohh ik hoop dat het raak is! Anders is het echt een teleurstelling. 

Wow wat een berichten weer zeg haha 
Meiden die zijn aangehaakt welkom! 
Nenax die onzekerheid ken ik zeker bij mij waren de testen uiteindelijk juist ook snel alweet negatief, dus wat de andere meiden zeggen die toch ook nog bloed hebben verloren bij eerdere zwangerschappen biedt hoop. Het wachten nu is gewoon het aller ergste, want dit duurt een eeuw voor je gevoel. Ik hoop in ieder geval echt zo erg voor je dat het toch gewoon goed nieuws is. 
Farru balen dat het toch weer zo raar doet en je nu weer met die onzekerheid zit. 
IB dat je nog steeds niet ongi bent is toch wel positief, zou gewoon morgenochtend een nieuwe test doen! Spannend is het zeker maar dat is het elke keer. En je kan altijd de huisarts bellen voor een bloedtest als je twijfelt. 
Gekkiej wauw! Gefeliciteerd geniet ervan! 

Even een vraagje zijn er meiden die rondom de ovulatie in de vruchtbare periode kwaaltjes hebben? Zo ja wat? Ik ben namelijk al 2 dagen met vlagen misselijk en mn buik voelt aan alsof er een ballon in zit ? vorige rondes is het me niet echt opgevallen maar heb er nu gewoon echt last van. Ik zit nu vlak voor mijn voorspelde piek. Die ik morgen hoop te meten met mn ovu test.

@Jade ja ik geef overdag en in de nacht. Ik ben 6 weken na mijn bevalling ongesteld geweest. Maar ben toen al snel op de minipil gegaan... En nu na mijn minipil niks. Ben je na 3 maanden gestopt omdat je productie terug liep bij je eerste zoontje?
@IB ik hoop toch op een positieve test dan!
@Farru red je het nog om te wachten tot zondag? 

Hooi!
hier ook weer op de wachtbank..
zaterdag een knaller van een ovulatie test. Hopelijk langere LF dan de afgelopen 6x (5-6dgn). 

Zoontje eet inmiddels redelijk goed VV, waardoor ik nu nog 2-4x per 24u voed! Aan de voorkant van mijn cyclus loopt het rap terug (eerst ovulatie pas met CD35 nu al op CD21). Aan de achterkant wil het dus nog niet vlotten..
voor m'n gevoel ben ik dus zaterdag al overtijd zegmaar haha - omdat het dan al langer is dan de gebruikelijke LF. 
Mocht deze ronde weer een korte LF hebben, dan bezoeken we de huisarts.. 
officiele NOD (14 dpo) is dus 12/10.

Oké, ik kon niet meer wachten. Ik had dus een vroege test liggen. Maandag is mijn NOD en volgens de handleiding zou die vandaag al 96% betrouwbaar zijn. Heb dus getest... En negatief. Toch jammer. Maar heb wel een soort bevestiging nu. Ik voel me namelijk ook gewoon hetzelfde als anders. Mocht er maandag niks gebeuren zal ik dinsdag opnieuw testen. Maar ga er vanuit dat ik gewoon m'n ingesteldheid krijg. 
Wie heeft er nog meer ervaring met die vroege testen. Is dat een beetje betrouwbaar zoals de handleiding doet geloven? 

Terug
Bovenaan