NOD oktober 2019

Gekkieejj: gefeliciteerd.
Ja super fijn dat me vriend dat wil doen. Er zullen genoeg mannen zijn die dat niet willen.
Ik denk dat hij het ook spannender vind dan dat hij laat merken. Hij is bij de action geweest , hij heeft 1 doosje vroege testen en 1 doosje gewonen.
Ik denk dat ik morgen vroeg dan met een vroege ga testen omdat die toch gevoeliger zouden moeten zijn
Wat zouden jullie doen?

IB, wanneer heb je voor de laatste keer getest? En hoeveel dagen ben je overtijd? 
Want na NOD hoeft het niet persé met ochtendurine.  Vooral de earlys

Gekkieej Gefeliciteerd! Lekker genieten nu ☺️
Zit zelf nu in de periode van innesteling dus beetje een rommelige buik verder nergens last van.  
We zitten dus op het wachtbankje en verder ook niet echt veel te melden haha. Lees wel alles mee ! Succes voor degene die nu hun NOD hebben! 

Gekkieej Gefeliciteerd!!!!❤️? wat fijn zeg! Hier dus ook vooral pijnlijke borsten aan de zijkant! En het bloeden is niet meer zoals het vanochtend er ineens uit kwam. Dus fingers crossed ? 

Farru blijft toch gek hoe je menstruatie zich aankondigt ... innesteling kan ook meer zijn hè! Ze zeggen soms dat je een inlegkruisje nodig hebt. En bij de één twee uur en bij de ander twee dagen. Dus toch even in de gaten houden of voor de zekerheid testen!
Sorry dat ik nog niet op de rest heb gereageerd maar zit op mn telefoon en normaal achter mn laptop omdat ik dan makkelijker op iedereen kan reageren. 

Ik zou een vroege gebruiken IB. Die zijn inderdaad gevoeliger, dus dan heb je meer kans dat er al wat te zien is! Misschien zegt een (eventueel) heel licht streepje niet alles, maar dan weet je in ieder geval meer dan nu.. En bij een positieve vroege test kan je er altijd nog een gewone achteraan doen ;)

farru: ik heb dinsdag ochtend voor het laatst getest. Nod was maandag. 
Ik vind het zo spannend en ben bang om nu alsnog ongesteld te worden dat gaat echt een enorme tegen valler zijn

Terug
Bovenaan