NOD oktober 2019

@fishy hoe oud is je zoontje? Ik heb wel gehoord dat de borstvoeding de lf kan verkorten. Had je hiervoor ook zo'n korte lf.
@Suzen ah wat jammer! Maar ik heb ook wel getest 3 dagen voor mijn NOD bij mijn zoontje en die was negatief.. Dus wie weet? 
Hier nog eens een knipperende smiley. Tot zondag testen en dan ben ik er klaar mee... Dan krijg ik overduidelijk mijn ovulatie niet. Maar ik vind het wel gek van al dat doorzichtige slijm dus ik hoop nog steeds op morgen en ik denk dat ik even zo'n Sensitest ga halen om te checken of die wellicht wat anders zeggen. 

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje voor jullie vind het zo lastig want we zijn bezig met ons eerste kindje.
Nu heb ik net getest en ik heb een dikke smiley op mijn cb ovulatie test. 
Mijn man is 2 weken naar het buitenland geweest en is gisteren thuis gekomen dus niet kunnen klussen deze 2 weken. 
Dus nu vanavond natuurlijk zeker.
Is dit mijn ovulatie vandaag? Of hoeveel dagen heb ik ongeveer om te klussen vanaf vandaag? Sorry misschien stomme vragen maar het is zo zoeken voor mij.
Ik duim voor iedereen deze maand dat het lukt met zwanger worden.

Dankjewel alvast voor jullie reacties.

Oh en wou er nog even bij zeggen gisteravond ook getest met cb en toen had ik nog gewoon een rondje. Misschien wel handig voor jullie om te weten.

Oh meiden ik weet echt niet meer wat te doen. Ik ben gereset gehad met een vroege test en weer negatief maar ook nog niet ongesteld.

Suzen Vroeg testen heeft niet altijd heel veel zin. Het kan later altijd nog positief worden. Dus toch nog even geduld hebben en op of na je NOD testen als je niet ongi bent geworden.
hetmeisje Wat raar dat je nu nog steeds een positieve ovu test hebt zegt. Je zou echt zeggen met alle verhalen dat als die positief blijft dat je eventueel zwanger bent. Snap wel dat je er nu een beetje klaar mee bent en het allemaal niet snapt. Misschien toch even de ha of vk bellen? Misschien dat die weten waardoor dit zou kunnen komen.
LV dan heeft je man perfect timing om terug te zijn. zou het vanavond gezellig maken en even kijken of je morgen nog een rondje hebt. in principe kan 1x natuurlijk ook genoeg zijn. Hoe lang zijn jullie al bezig? en ook al lang ovu testen gebruikt?
IB Jeetje he wat een verwarring allemaal. Nog niet ongi en dan ook nog geen positieve test. Ik moet wel zeggen toen ik een positieve test in handen had was ik ook net iets langer dan een week overtijd. Bij mij eindigde dit helaas in een mk, maar lees meerdere verhalen van meiden die ook echt pas een week na hun NOD een positieve test in hun handen hadden. Je zou altijd nog kunnen proberen om de ha te bellen en te vragen of je een bloedtest mag doen. Misschien dat het in je bloed wel al te meten is.

Heb heb net gebeld met de assistente, ik mag pas langs komen als ik een maand over tijd ben, daarvoor doen/kunnen ze niet anders dan afwachten. Ik ben echt dood moe van de spanning. Ik word gek van mezelf en me vriend weet niet meer wat hij met me moet om me te kalmeren.

He IB, ik snap je heel goed. Ik heb dit in juni ook gehad, in totaal 3 weken over tijd en negatieve testen. Na 3 weken kreeg ik een bloedtest via de huisarts die aantoonde dat ik niet zwanger was. Hoe verder je over tijd bent hoe meer je gaat denken: het moet toch wel zo zijn? Deze stress kan er ook voor zorgen dat je menstruatie uit blijft. Ik weet dat t super moeilijk is maar de stress werd bij mij elke week een beetje minder, ik ging toch al uit van een negatieve test op een gegeven moment. De verloskundige zei dat je later positief kunt testen, maar dat testen eigenlijk vanaf de NOD echt wel heel betrouwbaar zijn. Ik denk dus dat laat positief testen een uitzondering is, maar het komt wel voor! Ik hoop voor jou dat dit het wel is. 
Heel veel succes en ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden! 
Groetjes, Marr

@hetmeisje oo okee. Geef je volledig bv? Ik namelijk wel en ben daarom ook heel benieuwd of ik uberhaubt wel een eisprong ga hebben. Hoop t zo. Ik gebruikte trouwens ook altijd sensitest en denk dat ik die voor de volgende ronde ook weer ga bestellen. Heb je al wel ontrekkingsbloed gehad na het stoppen met de pil?

@zwindo Dankje! Heb je je ovutest al gedaan? Hoop dat je je piek hebt gevonden!

Terug
Bovenaan