NOD oktober 2019

Hoi Zwindo,
Helaas kan dat met de cb ovulatietesten die ik gebruik niet. Deze blijft 48 uur staan als je een smiley hebt. 
Maar heb wel andere testen dus test inderdaad morgen ook weer even.
Wij zijn nu bezig in onze 2e ronde. 
Heb nu voor de 2e keer een cyclus van 34 dagen inderdaad.
Vanavond gaan we het zeker gezellig maken hij is vandaag ook jarig dus dat zou helemaal geweldig zijn mocht het raak zijn haha.
Dankjewel voor je reactie.
Liefs

[quote quote=10251405]@fishy hoe oud is je zoontje? Ik heb wel gehoord dat de borstvoeding de lf kan verkorten. Had je hiervoor ook zo’n korte lf. @Suzen ah wat jammer! Maar ik heb ook wel getest 3 dagen voor mijn NOD bij mijn zoontje en die was negatief.. Dus wie weet? Hier nog eens een knipperende smiley. Tot zondag testen en dan ben ik er klaar mee… Dan krijg ik overduidelijk mijn ovulatie niet. Maar ik vind het wel gek van al dat doorzichtige slijm dus ik hoop nog steeds op morgen en ik denk dat ik even zo’n Sensitest ga halen om te checken of die wellicht wat anders zeggen.[/quote]
Zoontje is 10 maanden! Klopt zeker over korte LF door bv hormonen.. Na 8-9mnd zou dat niet meer zoveel moeten uitmaken omdat je lijf dan redelijk herstelt is hormonaal maar misschien toch nog.. 

Prolactine onderdrukt namelijk de Progesteron (die je nodig hebt voor innesteling).

En voor onze eerste, zoontje dus, nooit ovulatietesten gedaan haha. Die was er in 1 shot... 

LV, als je gister geen positieve test had en vandaag wel dan is vandaag je piek. Na je piek kan het 20 tot 48u duren voor je je eisprong hebt. 
IB, jeeetje wat is dit rot zeg! En al helemaal dat je na een maand pas terecht kan. Maar wat ik niet begrijp, ze kunnen toch vast wel bloed prikken? Of is dat in het bloed pas na een maand zichtbaar. In ieder geval succes met afwachten. Dit geeft veel onzekerheid.
maja, hoe gaat het bij jou? 
Hier is mijn menstruatie zoals ik gister al zei toch niet echt op gang gekomen... echt heel vervelend. 
Heb dus in totaal Dinsdag een propje helderrood bloed verloren, gevolgd door niks. Vervolgens 's avonds en gedurende de nacht weer wat helderrood en wat slijm stukjes gevolgd door niks, Dinsdag rond de middag wat bruinig dikker bij het afvegen en vanaf toen alleen maar wat licht roze een druppeltje bij het afvegen of spotting. Maar dit laatste is wel iedere keer aanwezig bij het afvegen.
Nu ben ik dus zo bang dat de spotting blijft tot Zondag en dat dan mijn normale menstruatie alsnog doorbreekt. Maar dat is alles behalve normaal lijkt mij of is er hier toevallig iemand die zo'n menstruatie heeft? Wel af en toe hele lichte krampen maar niks zet door.
Ik word dus echt gek en begrijp het niet, mijn eigen lichaam ziet dit niet eens als een menstruatie want gister was mijn temperatuur nogsteeds 36.7 en vandaag zelfs 37.0 dit laatste heb ik nog nooooit gehad. Normaal vanaf nod tot eisprong 36.2/36.3 en na eisprong 36.7 
Door mijn temperatuur ben ik wel van plan om te testen wat zouden jullie doen ik zit 3 dagen voor officiele nod. Vandaag testen later op de dag of toch morgen met ochtend urine? Al denk ik dat mijn lichaam een spel met mij speelt en uit die test niks gaat komen. 

hoi meiden ! 
ik ben 22 sept gestopt met de pil ! geen idee hoe mijn cyclus is want slikte de pil altijd door! hoor ik in deze groep thuis ? klinkt misschien dom maar NOD ??? wat houd dat in. ik heb 4 dagen een bloeding gehad na dat ik gestopt ben met de pil. 27 sept is dat gestopt. vanaf die datum hebben we om de dag gemeenschap. 
Wij zijn al gelukkig met ons dochtertje van 2 jaar en willen dus voor een 2e gaan. bij mijn dochtertje was het in 1 keer raak. dus toen ook geen cyclussen gehad. hopelijk kan ik hier in mee praten! 

Suzen: haha, ik kan het me zó goed voorstellen! Ik heb er ook over na zitten denken hoor, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. 
Zoals jij nu een negatieve test hebt zegt het nog niks, hopelijk test je over een paar dagen wel positief! :) En als zo’n vroege test heel licht positief is ben je zo helemaal blij, terwijl de kans dan best groot is dat het alsnog fout gaat. Hoe dichterbij nod (of erna idd), hoe zekerder. Dat hou ik mezelf voor, maar eigenlijk wil ik ook testen haha!
Ik denk dat het bij ons zondag wordt, want maandag lijkt me niet zo handig als je dan allebei gelijk moet gaan werken (wat er ook uit die test komt..). Dan zegt het nog steeds niet alles, maar goed. Waarschijnlijk ga ik volgende week ook nog wel een paar keer testen ;)

IB wat rot! Ik hoop dat je alsnog binnenkort positief test? Wat doe je nu elke dag testen of ga je weer even wachten? 
Zwindo heb je je piek gevonden? Ik heb dinsdag een cb test gedaan om te checken of ik zwanger was maar was negatief. Vandaag idd ook even gedaan met een vroege test maar ook die negatief. Dus ik verwacht toch niet dat ik zwanger ben. Volgens mij zou door de bv het oestrogeen level juist laag zijn. Dus ik ben helemaal in de war. Ook door die hoeveelheid slijm. Maar ik ga denk tot zondag doortesten voor de ovulatie. Ik haal ook die Sensitest maar in huis. En als het er dan niet is weer naar de ha maar ik vraag dan een vrouwelijke wel! Die man was zo vervelend.
Mrs-Jade nee niet volledig borstvoeding mijn zoontje is al bijna 9 maanden krijgt al brood fruit en groente aardappels soms wat vis ook. Maar hij drinkt nog steeds veel borstvoeding wel. Ook wel wat thee of water maar niet veel en komt dus in de avond niet vaak van 19:00 tot 01:00 slaapt hij wel door soms om 23:00 nog wakker en daarna komt hij om 03:00 05:00 en 07:00 uur... Heel vermoeiend... Dus ik zit te twijfelen om over te stappen naar de kunstvoeding binnenkort of af te bouwen. Ik lees veel dat je kindje dan veel beter door gaat slapen wel. Maar goed vind dat lastig. Nee ik heb geen onttrekingsbloeding gehad... ?Dus wel ongesteld geweest 6 weken na de bevalling maar nu geen onttrekingsbloeding ik hoop dus dat ik wel weer menstrueert binnenkort. 

LV spannend! Ik hoop dat het raak is voor jullie zeg! 
Fishy ohja bij ons was het ook zo goed als raak 1e keer maar wel ovulatietesten gebruikt toen dus we hebben het wel een beetje gepland. Maar je bent iig wel weer ongesteld dus dat is een goed teken! Ik ben benieuwd wat de verloskundige eventueel zou zeggen. 
Farru vind het wel heel spannend voor je zeg! Ga je het uithouden tot zondag? Ik dacht dat je na je innesteling pas een week later positief kan testen. Maar bij mij was het na 2 dagen wel positief na de innesteling en ik had toen ook buikkrampen. Maar ik had een vrij korte lf iets van 8/9 dagen bij ronde 1. 
Lissrose welkom! Ga je ovulatietesten gebruiken of gewoon om de dag het gezellig maken? NOD is de dag dat je ongesteld moet worden je Niet Ongesteldheids Dag geloof ik maar corrigeer me als ik het fout heb. 

@ hetmeisje
bedankt voor de uitleg hahah ! nou ik heb geen idee wanneer mijn NOD dan is. ben al wel bezig met ovulatie testen. heb al 3 dagen achter elkaar een licht streepje. word niet donkerder of lichter.. 

Hoi hoi,
Hier op het wachtbankje... pff ben zo ongeduldig.. mijn NOD is pas 12 okt dus moet ook nog even geduld hebben ? ik had maandagochtend een positieve ovulatie test en zaterdag ervoor, maandagavond en dinsdagavond gezellig gehad... hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn, is de eerste keer dat ik echt een goede piek heb gevonden, dus dat geeft hoop... gisteren de hele dag een "rare" buik gehad... beetje opgeblazen, en voelde mn buik de hele dag...echt pijn  niet maar wel soort hele lichte menstruatie gevoel... zou het een voorteken zijn? 
Pff gek he dat je je zo bewust bent van alles in je lichaam wat je nu voelt... ik ga maar weer verder met wachten haha?

Terug
Bovenaan