Hetmeisje, nou weet je wat ik zo rot vind.. je wil niet al te veel hoop hebben zodat je er niet mee zit en door kan naar de volgende ronde. Maar dan komt je lichaam en doet net alles even helemaal anders! Dit is dag 3 en heb nog steeds wat bruinige afscheiding voor een innestelingsbloeding lijkt mij dat gewoon te veel (ook al is het echt niet veel bloed) ik denk ook niet dat ik zwanger ben want bloeden en zwanger lijkt zo onlogisch. Maar dan komt je lichaam weer... het is maar heeeel weinig bloed 5 dagen voor nod dus rond innesteling, temperatuur hoger... dus je kunt niet anders dan ondanks dat je bijna zeker weet dat het niet zo is toch nog hoop hebben.
Het bloed komt er overigens ook niet echt uit mijn maandverbandje is schoon, maar met afvegen komt het mee...
Ik heb wel de verloskundige een mail gestuurd of ik met deze vraag daar ook terecht kan.
Verder weet ik echt niet wat ik moet, afwachten, testen, zorgen maken. Geeen idee super rot als je niet weet wat en waarom je lichaam iets doet.