NOD oktober 2019

Lissrose: ik had inderdaad ook bij mijn ovulatie testen een licht streepje tot en met gisteren zelfs. Heb je ook de cb testen? Deze misschien een keer gebruiken? Deze heb ik vanmorgen gebruikt en heb vandaag mijn LH piek. Gisteravond overigens nog helemaal niks. Bij mijn andere test vanmorgen wel 2 donkere strepen ook. Zou gewoon lekker blijven testen tot je twee donkere strepen hebt. En dan om het zeker te weten een cb ovulatie test. Succes!

Hetmeisje, nou weet je wat ik zo rot vind.. je wil niet al te veel hoop hebben zodat je er niet mee zit en door kan naar de volgende ronde. Maar dan komt je lichaam en doet net alles even helemaal anders! Dit is dag 3 en heb nog steeds wat bruinige afscheiding voor een innestelingsbloeding lijkt mij dat gewoon te veel (ook al is het echt niet veel bloed) ik denk ook niet dat ik zwanger ben want bloeden en zwanger lijkt zo onlogisch. Maar dan komt je lichaam weer... het is maar heeeel weinig bloed 5 dagen voor nod dus rond innesteling, temperatuur hoger... dus je kunt niet anders dan ondanks dat je bijna zeker weet dat het niet zo is toch nog hoop hebben. 
Het bloed komt er overigens ook niet echt uit mijn maandverbandje is schoon, maar met afvegen komt het mee...
Ik heb wel de verloskundige een mail gestuurd of ik met deze vraag daar ook terecht kan. 
Verder weet ik echt niet wat ik moet, afwachten, testen, zorgen maken. Geeen idee super rot als je niet weet wat en waarom je lichaam iets doet. 

Farru: Wat vervelend zeg al die onzekerheid en inderdaad niet weten wat je lichaam doet. 
Maar wat jij nu vertelt heb ik de vorige ronde gehad. Ik ben 5 dagen voor mijn nod licht bruine afscheiding/bloedverlies verloren. Blijkbaar was dit toch een begin van mijn ongesteldheid. Ik begrijp helemaal hoe je jezelf voelt. Ik hoop voor jou dat het een innesteling is maar toch zou ik nog even wachten tot je NOD en probeer wat afleiding te zoeken. Wat ook erg lastig is haha tenminste bij mij. 
Veel succes de komende dagen!

Farru wat verschrikkelijk die onzekerheid.... vind het wel heel knap dat je nog niet getest hebt? ik had mezelf waarschijnlijk niet meer kunnen inhouden.....? misschien is het idd wel een innestelingsbloeding, en komt er nu wat oud bloed nog... ik heb niet afgelopen keer maar die daarvoor ook zo'n vage menstruatie gehad... met dan weer veel, dan niks en dan een klein beetje heeft 7 dagen geduurd toen

LV & KSAS, ohhh ik ben zo blij om dat te lezen. Serieus want ik dacht dus echt dat er vanalles en nog wat mis is met me.. het is gewoon zo ongewoon om eerst rood bloed te hebben lijkend op begin menstruatie en dan bijna niks en uiteindelijk 4 dagen later gewoon ongesteld.. wat waren die eerste 3 dagen dan hahah.
En ik heb nog niet getest omdat ik gewoon weet dat het niet zo is. En ik probeeer de baas te blijven ipv mijn lichaam dat te laten zijn ofzo (huh hoe raar klinkt dat) ? Als ik ga testen geef ik toe aan mijn lichaam die mij voor de gek aan het houden is. + vorige maand had ik dit ook maar weer net even iets anders.
Ik heb wel al een reactie van de verloskundige, ze gaf aan dat dit heel normaal is. En dat ik als ik wil langs kan komen voor uitleg en hoe dit te voorkomen en hulp bij zwanger worden. 

IB Wat vervelend dat ze je zo lang laten wachten. Mijn ha (een vrouw) was bij mij heel meedenkend dat stelde ik echt heel erg op prijs. Wat Marr zegt zou natuurlijk ook nog kunnen toch onbewust de extra stress die ervoor zorgt dat je nog niet ongi wordt.
LV gefeliciteerd! wat een timing, man optijd thuis op moment dat je een positieve test hebt en dan ook nog jarig... kan bijna niet anders dan dat dit geluk gaat brengen.
hetmeisje echt heel bijzonder vindt ik het hopelijk vindt je snel een antwoord waarom het zolang positief blijft.
Farru Bij jou ook weer een bijzonder verhaal hopelijk reageert de verloskundige snel en kan ze je duidelijkheid bieden. En als het nu verder toch niet echt doorzet zou ik op of na je NOD toch gewoon even een zw test doen. Als het een innestellingsbloeding is denk ik dat het nu nog niet heel veel zin heeft om te testen.
Hier heel raar een lichtere streep op mn ovu test dan gisteren. Volgens mn app zou ik nu mijn piek moeten hebben. Ik had vanmorgen wel aardig wat gedronken dus misschien dat mijn urine te dun was? Hebben andere meiden dit wel eens gehad dat de testen eerst opliepen en je dan ineens een lichtere test hebt? Oja ik kon ook pas na 1,5 uur kijken, want moest plassen vlak voor ik een overleg in moest en dacht dat redt ik nog wel, maar kwam onderweg naar de wc iemand tegen met een vraag dus moest weer stoppen dus had de test even in mijn persoonlijke kluisje gelegd toen ik mijn spullen pakte voor het overleg dus dat was misschien ook niet ideaal.
Wat denken jullie als ik thuis kom opnieuw testen? Of gewoon er vanuit gaan dat het geen positieve test was en morgen gewoon testen? dit betekend nu trouwens dat ik deze ronde richting een cyclus van 40 dagen ga (of zelfs nog langer....pffff...)

Zwindo, ja frustrerend! Maar goed ik kan echt niet anders dan wachten nu. En bij mij was de ovu test na een paar minuten nog donkerder dus of hij zo snel lichter zou worden weet ik niet. 
Wat wel ech kan zijn is het drinken. Ik zou zeer zeker vandaag nog eens testen en dan proberen om 3uurtjes niet te drinken voor je test! Want dat kan de streep echt flink lichter maken. Ik las laatst ergens dat 3 op de 5 vrouwen hun piek niet echt duidelijk vinden doordat ze de test niet goed uitvoeren en drinken kort voor de test was oorzaak nummer 1. 
Succes!

Dank Farru, dat vrouwen zo vaak hun piek hierdoor niet vinden wist ik niet, wauw. Dan ga ik dat gewoon nog even proberen. Ik heb denk ik een kwartier geleden de laatste slok genomen van mijn thee, dus als ik nu niets meer drink dan kan ik straks als ik thuis kom gelijk een nieuwe test doen. Ben heel benieuwd of ik dan wel een piek meet.

Terug
Bovenaan