NOD oktober 2019

Aaah ook hier na het typen de melding dat ik mij moest inloggen ennn bericht weg.
En ik heb even geen zin om opnieuw te beginnen! 
Maja, wat jammer dat het doorgezet heeft!!! Wel gezellig dat je bij ons blijft maar we hadden het natuurlijk liever anders gezien. 
Ik zou uitgaan van het gemiddelde of langste. En hopelijk is het volgende keer gewoon raak! 
Ik twijfel of ik morgen ga testen of niet.... ik denk het niet en dat ik gewoon afwachf. Want ik denk nog steeds dat ik zaterdag of zondag ongesteld ga worden.

Zwindo, had je toen geen testen gedaan?? Het zou natuurlijk wel kunnen maar om daar achter te komen moet je of blijven testen of binnenkort ongesteld worden (of niet natuurlijk) 
Wat lijkt me dat ook super rot zeg! Geen idee hebben waar je staat in je cyclus en zo lang wachten op een kans! Ik hoop dat je hem of gemist hebt, puur zodat je cyclus niet te lang is of dat je hem heeel snel gaat vinden. 
Bah vervelend! Ik snap je frustratie
Maja, hier begint het ook meer te vloeien nu. Dus we lopen weer gelijk denk ik! 

Maja balen zeg dat het toch heeft doorgezet. Ik zou denk ik ook gewoon van de 28 dagen uit blijven gaan. Omdat je vorige ronde ook toch meer daarbij in de buurt zat. Als je ovu testen gaat gebruiken zou je gewoon 2 dagen eerder kunnen beginnen met testen als je dat fijn vindt. En zou dan op basis daarvan mn nod toch iets aanpassen.
Lilaa ik heb begin maart een vroege mk gehad daarvoor zat ik na het stoppen van mijn pil(ben eind aug vorig jaar gestopt) op 27-29 dagen als cyclus. Na de mk zit ik op de 37-39 dagen. Dus 10 dagen er boven op. Het wachten en weten dat ik dus nog minder kans heb dat het raak is is echt klote. Ik weet dat er zat meiden zijn die soms een nog langere cyclus hebben heb verhalen van in de 50 of 60 dagen voorbij zien komen. Maar baal er zo van dat het voorheen wel gewoon goed zat en nu dus niet meer voor mn gevoel. Heb daardoor ook best veel moeite gehad om mn lichaam weer een beetje te vertrouwen.
Farru balen dat het toch lijkt door te zetten nu. Je had zelf al wel het gevoel dat het gewoon door ging zetten, maar toch.
ik had omdat ik dus ineens slijm verloor toch maar even een test gedaan toen ik thuis kwam maar die kwam toen zo goed als omo wit terug dus vandaar dat ik (nog steeds een beetje) in de veronderstelling ben dat ik gewoon een nog langere cyclus ga hebben dan normaal. Naja we blijven het gewoon maar even om de dag gezellig maken en dan zien we het wel. Ben er echt een beetje klaar mee (haha volgens mij zei ik dit de vorige ronde ook)

Dat is echt balen Zwindo! Hopen dat je cyclus vanzelf weer richting die 29 dagen gaat, dat zou een hoop schelen. Maar daar heb je nu niets aan... :(

Lilaa Dankjewel, helaas lijkt het er nu alleen maar langer op te worden ipv korter, dus schiet nog niet erg op. Ik probeer mezelf maar steeds moed in te praten dat het uiteindelijk wel komt. 

Hallo meiden,
Ik ben paar dagen van het forum afgebleven en flink wat afleiding gezocht omdat ik zoooo een extreme testdrang heb. Gaat echt te ver?
Maar nu stond ik vandaag op en heb na mn ochtendritueel toch niet meer kunnen beheersen en heb alsnog getest. NOD is 6okt. Alleen nu heb ik jullie mening nodig. Want ik zie alleen wat ik wil zien, namelijk een heel vaag streepje.

Terug
Bovenaan