Hoi allemaal,
Na eindeloos meelezen toch maar besloten een account aan te maken. Mijn felicitaties aan degenen die al een positieve test hebben; heel jammer en balen als het niet is gelukt deze maand!!
Wij zijn sinds kort begonnen voor ons eerste kindje. (Bizar om dit zo op te schrijven) Ik ben half mei gestopt met de pil maar we hebben nog even gewacht ivm een verre reis in de zomer. Sinds deze ronde bezig! Na het stoppen met de pil wisselende cycli gehad: 41 dagen - 52 dagen - 32 dagen. Tijdens mijn laatste cyclus viel me voor het eerst de veranderingen op in afscheiding zo rond de eisprong - van wit naar doorzichtig (en ook veel meer), en vlak daarna voelde ik rechtsonderin mijn buik een hele avond een soort zacht stekende pijn die ik nooit eerder heb gevoeld, dat was 12 dagen voor mijn ongesteldheid begon.
Op basis van die laatste cyclus geeft Flo aan dat mijn ovulatie zo rond 5 oktober moet komen. Echter omdat het zo wisselde zijn m'n man en ik vorig weekend al begonnen met klussen. Gelukkig maar (denk ik) want dit keer had ik op dinsdag de herkenbare combi van doorzichtige afscheiding en weer die pijn rechtsonderin mijn buik. Voor mijn gevoel is dat wel echt de eisprong geweest, maar ja zeker weten doe ik het niet, want helaas laten de ovulatietesten (van 2besure) niets bijzonders zien, hele week al niet. Maar ik test als ik uit werk kom, zo rond half 6, maar heb in de uren daarvoor niet echt minder gedronken dan normaal, misschien ligt het daaraan?
Twijfel dus een beetje wat mijn NOD is.. ben er echt wel 90% van overtuigd dat die eisprong dinsdag was alleen ja die stomme ovulatietesten brengen me aan het twijfelen. Voor nu zet ik mijn NOD dus maar op 15 oktober. Ondertussen blijven we gewoon klussen en blijf ik toch maar die ovulatietesten doen denk ik, wie weet dat er toch nog ineens een piek verschijnt...