NOD oktober 2019

Ik zie hem ook hoor SaQua! Vind hem nog best duidelijk, 2 dagen voor NOD al. Voorzichtig gefeliciteerd! :)
... en nu wil ik zelf ook testen ;)

Nou gister typte ik nog dat Oktober niet zo goed begon, en hier is een positief bericht Gefeliciteerd SaQua! Hopenlijk een mooie gezonde zwangerschap!
Mijn temperatuur was vanmorgen van 37 naar 36.5 gezakt het is nog niet echt doorgezet.... maar dat zal vandaag of morgen wel gebeuren, zoals ik al dacht exact op nod. Nu even door de zure appel heen & denken aan wat de verloskundige zei en door naar de volgende ronde.
Ik had het inderdaad verwacht en was voorbereid alleen de hoop was er nog een beetje. We doen er toch niets aan. 

SaQua ik zie ook een licht streepje hoor! Ik denk dat als je op je NOD test hij nog wel duidelijker aanwezig zal zijn, dus al voorzichtig gefeliciteerd!

Bedankt meiden voor scherpe kijk? 
Ik dacht echt dat ik het me verbeelde?
Nu heb ik drang om de clearblue weken test te doen. Maar heb Mn ochtendurine al weggegooid omdat ik een beetje sceptisch was. Beetje stom van mij?

Lilaa ik begrijp zeker dat je ook wilt testen. Ik kan je moeilijk advies geven omdat ik 4dagen voor mn NOD al ging testen. En dat vond ik al lang duren. Die was toen negatief. En vandaag hield ik het niet meer vol.
Farru Idd echt balen, maar verlies geen hoop!?

SaQua Ik zou op je NOD met clearblue testen, omdat deze testen wat minder gevoelig zijn. Tenminste dat lees ik overal. 

Terug
Bovenaan