NOD oktober 2019

Lilaa Dankjewel voor je advies! Hopelijk komt die ongesteldheid de volgende keer inderdaad niet. 
Farru Ohh, wat balen Farru! Ook voor jou :( Wel gezellig dat we weer gelijk lopen ;) Oh ik lees nu op de volgende pagina dat je menstruatie toch niet heeft doorgezet. Ik ben benieuwd wat het zal doen vandaag of morgen. 
Zwindo Ja precies. Goede tip! Ik heb de afgelopen twee cyclussen ook ovu testen gebruikt. Ik ga het deze keer ook weer doen. Vooral omdat m'n menstruatie nu toch 2 dagen eerder is begonnen. 
Wat gek dat je ovulatietest niks aangeeft ondanks het slijm .. snap heel goed dat je er klaar mee bent en logisch want je kan er weinig mee. Het enige wat je kan doen is het inderdaad om de dag gezellig maken en dat doen jullie. 
SaQua Ik zie ook een streepje hoor! Ik vind hem best duidelijk. Gefeliciteerd!! 
Lapjesendraadjes Ah balen zeg! Dat is belangrijk dat je er weer positief tegenaan gaat! Hopelijk volgende ronde beter nieuws!  
IB Achos, ja is niet fijn .. maar misschien is het juist goed om lekker te gaan voor afleiding ook al zit je daar nu niet op te wachten. Het sleept je wel even door dit weekend heen. Is beter dan in je eentje in bed liggen.
Snoepie Spannend zeg! 
runbabyrun Welkom! Je cyclus is inderdaad wel heel wisselend. Maar misschien nog aan het ontpillen. Je kunt inderdaad beter wat minder drinken voordat je gaat testen. Nou als jullie vorig weekend al zijn begonnen en dinsdag je ovulatie dacht te hebben, zitten jullie wel goed met wat jullie moesten doen ;) en ik zou inderdaad voor de zekerheid doortesten, wie weet komt je piek toch nog. Maar vaak zie je het inderdaad wel aan de afscheiding. Kon je er ook draden van trekken tussen twee vingers? (klinkt best vies ..)
XSamantha Ah bah, ook al :( ook eerder dan verwacht dan toch? Want ik dacht dat jij ook je NOD op 6 oktober zou hebben? Op naar volgende ronde! 

Mijn NOD valt nog wel in oktober. Als m'n cyclus gewoon 28 dagen blijft zoals afgelopen maanden dan is m'n NOD 31 oktober. Anders iets eerder. Dus ik hou hem even op 31 oktober.
NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje
NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje
NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje
Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje
NOD 4okt –Mienmien—37jaar—Ronde 9– 3de kindje
NOD 4 okt – Ilse Gebruiker10166831 – 27 jaar – Ronde 1 –  1e kindje
Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 6 okt – SaQua – 33 jaar – ronde 2 – 1e kindje 
NOD 7 Okt – Snoepie – 32 jaar – ronde 4 – 1e kindje 
NOD 7 okt – Lilaa – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 8 Okt? – hetmeisje – 27 jaar – ronde 1 – 2de kindje (zoon van 8 maanden) 
NOD 9 okt – Chasey – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje 
NOD 10 Okt – XkArEn – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 10 Okt – Ir – 30 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 12 Okt – KSAS – 32 jaar – ronde 6 – 2de kindje
NOD rond 13 oktober of 19 oktober? – LV – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje
NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje
NOD 18 Okt – Aapje – 28 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 17-22 oktober? – Pimpeloentje – 25 jaar – 5e ronde – 2e kindje
NOD 20 oktober – Girlmommie – 30 jaar – 2e ronde – 2e kindje
NOD 23 oktober? – Niempje – 29 jaar – 1e ronde – 2e kindje
 NOD 25 oktober? – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje maar 1 gezamelijk
NOD 29 oktober – Zonnebloem90 – 29 jaar – 5e ronde – 2e kindje
NOD 30 oktober – mrs-jade – 23 jaar – 1e ronde – 3e kindje
NOD 31 oktober - Maja - 27 jaar - 5e ronde - 1e kindje 

Maja, ja vandaag toch langzaam op gang aan het komen. Incl de buikkrampen dus vandaag officiele 1e dag. 
Op naar de volgende! 
XSamantha, oh bij jou ook al! Nou niet erg veel positieve berichten.... wel fijn dat je menstruatie zoals verwacht is toch? Had ook veel later kunnen komen ivm de mk. Hoop dat het snel weer gewoon raak mag zijn. 
Pfff hebben jullie dat ook dat het nu lijkt alsof het langer duurt voordat we weer mogen proberen?? 

Ohw.. ik wou mezelf weer aan de lijst toevoegen maar ik zie dat mijn NOD 1 November is. Zou eigenlijk 2 November zijn maar ik had een dag eerder mijn eisprong dus toch ook 1 dag eerder NOD ipv dagje langer lf.
Ik blijf meelezen en reageren! Vooral omdat het November forum nog even leeg zal zijn.

Xsamanrha balen zeg dat je nu weer ongi bent geworden. Je lichaam werkt in ieder geval wel gewoon goed nadat het vorige maand vroeg is misgegaan. Dat is wel weer fijn om te weten
Runbabyrun welkom! Indd lange afwisselende cyclus maar kan nog komen door ontpillen.
Maja fijn dat hij toch nog in deze maand valt, ondanks dat je nu wel weer ongi bent geworden. 
Hier was ik er even zo klaar mee alle onzekerheden dus heb gewoon de verloskundige een mail gestuurd. Die belde gelijk later vanmiddag terug. Ze zei het komt wel vaker voor dat een lichaam van slag is na een mk, maar nu zo'n lange cyclus die steeds langer lijkt te worden is misschien toch niet helemaal normaal. Ze adviseerde contact op te nemen met dr ha om te kijken of het verstandig is om 1 cyclus weer de pil te slikken om het lichaam te resetten of om een ronde een cyclus te monitoren of iets dergelijks om te achter halen of er misschien een medische reden is voor hoe mijn lichaam reageert. Eerst nu natuurlijk even kijken of ik een dezer dagen nog mn piek vindt en dan tot NOD wachten. Maar nu wel alvast een afspraak om de opties te bespreken wat het verstandigst is om te doen. Moet zeggen dat het wel een opluchting is toch even contact te hebben opgenomen. Geeft toch weer even een beetje nieuwe hoop en energie.

Oh dames wat een gedoe he! Je hebt er zo geen controle over... 
Hier nog steeds op de wachtbank. We zitten exact een week na de knalpositieve ovulatietest dus we moeten nog wel een weekje wachten. Ik zit aan de zwangerschapsvitamines ipv alleen foliumzuur en eet en drink gezond. Meer kan je niet doen. Pfff door die positieve ovulatietest weet ik in iedergeval zeker dat we goed zaten, mrja of het verder allemaal goed wil gaan verlopen is simpelweg afwachten ?

Terug
Bovenaan