NOD oktober 2019

Hoi Maja,
Je mag mij ook toevoegen aan de lijst. Ik heb 4 dagen voor nod getest, maar lees dat het dus nog alle kanten op kan. Spannend, ik hou hoop!
NOD 7 oktober - Suzen - 29 jaar - 1e ronde - 1e kindje

Hallo allemaal, 

Wat een hoop berichten allemaal zeg, leuk alle mensen erbij. Ik had al even niet meer gereageerd, allemaal druk druk haha. 
Ik ben inmiddels alweer aan het testen geslagen, alle afgelopen keren met ovulatietest mn piek gevonden op dag 13, zit nu op dag 12 maar nog niets gevonden. Al wel geklust op dag 9 en 10, gister en vandaag komt er helaas niets van. 

Groetjesss Aapje

Hallo allemaal, 

Lekker druk topic hihi, ik heb mijn eisprong gehad 5 dagen geleden en sinds vandaag steken in beide kanten van mijn eierstokken, soort ovulatie pijn maar dit is het niet want 5 dagen geleden was die positief. Toch natuurlijk nog eens getest met een ovu testje maar deze was negatief, dus dit is geen ei. Zal horen bij mijn ongesteldheid of natuurlijk bij het doel, who knows, we zullen zien? mijn NOD is 14 okt.

Ik hoop op veel zwangere deze ronden! 

Hallo allemaal, 

Lekker druk topic hihi, ik heb mijn eisprong gehad 5 dagen geleden en sinds vandaag steken in beide kanten van mijn eierstokken, soort ovulatie pijn maar dit is het niet want 5 dagen geleden was die positief. Toch natuurlijk nog eens getest met een ovu testje maar deze was negatief (logisch ook want me ei is geweest ?) dus dit is geen ei. Zal horen bij mijn ongesteldheid of natuurlijk bij het doel, who knows, we zullen zien? mijn NOD is 14 okt.

Ik hoop op veel zwangere deze ronden! 

Ovulatietesten kun je gebruiken om je eisprong mee te vinden. Je begint er 10 dagen na je menstruatie mee en zodra de streepjes allebei even donker zijn of de test streep donkerder dan de controle streep dan heb je je eisprong en ben je vruchtbaar. Je hebt ze in verschillende hulzen zitten. Ik gebruik gewoon dipsticks. 

Belangrijk is ook om ze in de middag te doen en niet te veel te drinken van te voren want dit kan de test resultaten beïnvloeden. 

Volgens mij had ik in dit topic nog niet gereageerd...
Op 27-09 positieve ovulatie test, dag erna negatief. Op 26 & 27 gevreeën.. Dit was de eerste keer dat ik mijn piek heb kunnen meten ivm onregelmatige cyclus. Dus hier waren we al blij mee. ?D was op dag 17.. dus wat aan de late kant. 
Maar ff checken; je wordt ALTIJD 14 dagen na je eisprong ongesteld??? 
Ik hoop volgende week zaterdag positief te testen.? Dit is de 4e ronde(na mijn miskraam), eerste kindje. Al bijna een jaar bezig. NOD is 12oktober.

Terug
Bovenaan