NOD oktober 2019

Wat een dag hier, het begint nu door te zetten. Heb me heel de dag met een dubbel gevoel rond gelopen. Net toen ik even een momentje met me vriend had kon ik me tranen niet meer inhouden. Jammer genoeg kwam net iemand binnen en heeft me zien huilen. Hopelijk krijg ik morgen geen vragen. 

Hoi allemaal,
Ik maak mezelf een beetje druk misschien helemaal niet nodig maar heb toch een vraag. Ik heb afgelopen woensdagavond een cb ovulatie test gedaan deze gaf negatief aan. 
De volgende ochtend afgelopen donderdag dus heb ik weer een cb ovulatietest gedaan deze was kei positief een dikke smiley. 
Savonds rond 11 uur gezellig gemaakt met mijn man. 
Vrijdagochtend voor de zekerheid weer een test gedaan nu niet die van cb aangezien de smiley 24 uur blijft staan. 
Deze gaf ook 2 dikke strepen aan dus ook positief. Denk ik! Twijfel nu aan alles. 
Nu net een cb ovulatietest gedaan en deze was negatief. Ik ben bang dat wij donderdagavond te laat hebben geklust en ik dus mijn eisprong heb gemist. 
Ik snap er echt niks meer van. Volgens mijn app is vandaag mijn eisprong.
dankjewel alvast. 
Liefs 

Msnegeneen hangt er vanaf hoe lang je lf is als deze korter is dan 14 dagen wordt je dus eerder ongesteld gemiddeld genomen is 14 dagen de standaard.
IB ah vervelend dat er dan net iemand binnen kwam lopen. Wel fijn dat je het er toch nog even uit hebt kunnen laten bij je vriend. Dat had ik gisterenmiddag ook even nadat ik met de vk heb gesproken. Baalde er behoorlijk van dat ik straks misschien een cyclus aan de pil moet om alles te resetten als het ware. Dus wil eigenlijk nog erger dat het deze ronde gewoon raak is. En als ze vragen gaan stellen zeg gewoon dat je even wat minder in je vel zit, je hebt het druk en was gewoon even een klote week en daf het er even uit kwam ofzo. Gaat hen toch niets aan. 
LV begrijp ik dat je vrijdag met een andere test tussendoor hebt getest? Maar zo raar is het niet want je kan 2 positieve ovu testen hebben dat is best normaal. Dus denk eerder dag vrijdag pp zaterdag ergens je eisprong is geweest. Dus prima geklust zou ik zeggen.

LV: volgens mij is dat niet raar hoor! Ik testte ook 2 dagen positief. Het klinkt alsof jullie wel goed zaten :) Spannend, nu afwachten!
IB: vervelend dat er dan net iemand binnen komt lopen... Ik zou het ook ‘gewoon’ op een rotweek houden, dan vragen ze vast niet door.
Ik heb sinds vanochtend ook het gevoel alsof mijn menstruatie eraan zit te komen... Pff, dat wachten duurt wel lang hoor.

@lv, geen zorgen maken het is wat @lilaa al aangeeft, je kunt twee dagen een positieve ovulatietest hebben en gemiddeld genomen wordt je 14 dagen later ongesteld of hopelijk niet. En je klusdagen zitten goed, als je hiervoor ook nog geklust hebt, zit je alleen maar beter. Gezond zaad kan tot 5 dagen overleven en het zaad dat er al zit voor de eisprong geeft het meeste kans. Want als je klust op je ovulatie zelf kan een eisprong binnen 12 tot 48 uur springen. Zaad heeft 12 tot 24 uur nodig om de eileiders te bereiken.
@ib wat jammer.. Ik baal ook iedere keer weer als een stekker. Kan me soms ook niet inhouden nee! Maar als iemand wat heeft gezien, je kunt je er altijd onderuit kletsen. Emoties kunnen veel redenen hebben. 

Helaas is mijn ongesteldheid begonnen. Heb last van Sporting, dus zal morgen wel doorzetten ipv de verwachte maandag. Nog een test gedaan, die was ook negatief. Jammer. Door naar de volgende ronde. Ik ga ook geen vroege testen meer aanschaffen. Krijg er alleen maar testdrang van. Gewoon normale tests die vanaf de dag zelf gedaan kunnen worden. Pfff. T was m'n eerste ronde. En toch soort van stiekem ging ik er vanuit dat het meteen raak zou zijn. Je hebt jaren geprobeerd niet zwanger te worden. En dan nu doe je je best er voor en gebeurd er niks. Toch wel een andere wereld. 

@mamavddrie dat kan heel goed.. Kan zijn dat je lichaam tijd nodig heeft om te wennen zonder spiraal.
@suzen vervelend, maar ik denk dat je juist nergens vanuit moet gaan in het begin. De kans om binnen 6 maanden zwanger te raken is zeer klein.

Heeft trouwens iemand ervaring met op 5dpo en nu vandaag 6 dpo met soort ovulatie pijn terwijl mijn ovulatie 6 dagen geleden is geweest? 8 dagen geleden positieve ovu test en tel altijd 2 dagen later als 1 dpo invervand met eisprong die soms pas 48 uur later springt. 

Terug
Bovenaan