NOD oktober 2019

Hoi allemaal,
Even geleden dat ik me hier heb gemeld. Ik heb 8 oktober mn NOD, al bijna? de dag er voor gaan we voor een weekje naar een vakantiepark. Had me verheugd op een weekje zwemmen, dus hoop nu dubbel dat ik deze maand niet ongesteld word!
Heb niet alles teruggelezen van deze maand. Zijn er meer dames met deze week NOD? 
Groetjes

@farinda Ik heb ook wat pijn 9dpo maar zal wel zijn omdat mijn lichaam moet wennen aan de eerste maand zonder anticonceptie. Heb al sinds mijn ovulatie periode af en aan lichte pijn.
@suzen hier ook de eerste ronde zonder anticonceptie (nuvaring). Ook ik koester hoop (NOD 10 Okt), maar ben realistisch en verwacht in de eerste maanden niet zwanger te zijn. Ondertussen hou ik me bezig met het nemen van mijn temperatuur, een app die me mijn vruchtbare dagen voorspeld etc. Zodat ik een goed beeld krijg van mijn cyclus. Volgende maand zal ik misschien ovulatie testen proberen.
@kleine mijn NOD is 10 oktober, maar er zijn er nog heel wat met NOD 6-7-8 oktober.

Ik ben helaas net ongesteld geworden 2 dagen vroeger dan verwacht, omdat ik mn eisprong 10 dagen geleden had gevoeld dacht ik dag mn nod op 8 okt zou zijn..
afijn ik gaan door naar de volgende ronde. Hopelijk hebben jullie deze maand wel een positieve test ☺️ Blijf jullie uiteraard volgen!

Hoi meiden!! 
Wat veel berichtjes weer :) vervelend voor de meiden die ongesteld zijn geworden :( pobeer de moed erin te houden!
Ik wacht op mijn eisprong. Mijn app zegt dat het morgen zou komen maar mijn eisprong is meestal een paar dagen later. Ik heb een kortere LF want mijn cyclus is wel altijd 28/29 dagen. 
Deze dagen veel meiden met hun NOD hopelijk veel positieve testjes :)!!
Xx

Balen EVSS! :(
Hier een test gedaan, die was negatief. En ik weet dat het alsnog kan, maar ga er toch maar een beetje vanuit dat ik ergens in de komende dagen ongesteld word..

Terug
Bovenaan