NOD oktober 2019

Nod 17 okt - 24 jaar - 3de ronde - 1ste kindje

sinds gisteren lichte krampen in mijn onderbuik, ze zijn niet vervelend alleen aanwezig..

@xkaren ah, dat is vervelend dat heb ik toen de eerste maand ook gehad toen ik de pil niet meer nam. Maar dit is ronde 6 en de laatste 4 rondes heb ik dit niet meer gehad. Het is een prikkellig gevoel wat ik heb en is nog altijd wel aanwezig zoals @iloverituals ook aangeeft. We zullen zien.. Ik verwacht ongesteld te worden.. En door die prikjes denk ik het alleen maar meer.
@mamavndrie heb je al getest? 

Vraagje: Nu al 4 dagen een knipperende:) gehad, dit had ik vorige maand ook en toen bij dag 5 een gewone:). Ik ga er vanuit dat ik morgen dan weer een gewone :) heb  (ben wel grieperig) gister wel aan het klussen geweest. Kun je beter voor de gewone :) klussen of op de dag met een gewone:)????? Verstandig om vandaag weer te klussen?? Of dan toch morgen aangezien we gister ook hebben geklust. Nog niet zolang gestopt met de pil, dus ik zit er nog niet helemaal goed in wat verstandig is enz.   Ik lees dat veel een ovulatietest niet 's ochtends doen ik doe hem altijd in de ochtend. Wat ik zo begrijp uit de bijsluiter van CB moet dit. 

Nou eindelijk.. Ik zit op dag 14 en ovulatie gevonden met action ovulatietest. Yeah! We hebben dan 9 en 10 geklust en ook dag 13, vanavond weer een feestje bouwen dus! 
Fijne zondag allemaal! 

@gebruiker het beste is om een voorraadje zaad al te hebben. Daarom wordt er geadviseerd om 2 a 3 x per week sowieso te klussen, zaad doet er 12 tot 24 uur over om de eileiders te bereiken. Ongeveer 5 dagen voor je ovulatie veranderd je slijm en komt het zaad al makkelijker door. Op de ovulatie zelf klussen is natuurlijk ook zinvol en moet je ook doen! Maar als je ei snel sprint, bijvoorbeeld 12 uur later en je zaad komt pas 24 uur later aan, dan is het te laat voor dat zaad.

@aapje, ah fijn! Duimen voor een fijne test over 14 dagen. 

Spannend voor de mensen die bijna hun NOD hebben! Hier wat meer meelezen. Ovulatie is verwacht op 13 oktober, NOD 27 oktober. Ik ben zelf 26 oktober jarig dus het zou een extra bijzonder verjaardagscadeautje zijn als t lukt :)

Msnegeneen dan zou ik gewoon uitgaan van die 14 dagen spannend.
Evss balen zeg dat je toch nog ongi bent geworden.
Girlmomie spannend! Hopelijk snel je eisprong
Lilaa hoever voor je nod zit je nu. Misschien toch nog te vroeg getest?
MamaVNdrie al getest?
Iloverituals krampen kunnen van alles betekenen spannend nu de wachtweken.
Gebruiker in principe goed geklusd volgens mij gewoon doen wat je zelf prettig vindt. Dus je kan nog op de dag zelf als je dat een fijn idee vindt voor de zekerheid.
Aapje 14 dagen is prima om je ovu te vinden dan zit je gewoon netje op de 28 dagen! Nu het wachten doorkomen.
Marr dat zou een heel mooi verjaardagscadeautje zijn! Spannend zeg.
Hier nog steeds geen piek gevonden en zit ondertussen op dag 29. Morgen een afspraak bij de huisarts en vindt het best spannend wat zij gaat zeggen. 

Terug
Bovenaan