NOD oktober 2019

Hallo dames, ik doe deze ronde ook weer mee. 15/10 mijn NOD.
Ei op 30/9 of 1/10 gehad. Geklust op 25/9, 28/9, 30/9 en 2/10. Waar mijn ei ook exact gesprongen zou zijn lijkt het op een redelijke kans. Ik duim weer voor mezelf en natuurlijk iedereen hier!

Hallo, ik doe ook weer mee deze ronde. NOD is rond 13 Oktober. 
Vorig ronde hadden we helaas moeten overslaan vanwege tegenovergestelde diensten en man ziek, maar moet zeggen dat het me eigenlijk best goed gedaan heeft om een keer niet op de wachtbank te zitten. We zitten pas in ronde 6, maar ik ben wel al ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil die ik had voor tijdens borstvoeding. En ook al waren we nog niet voor een 2de aan het proberen, was ik er toch onbewust meer mee bezig dan ik dacht. 

Hier 12de mijn NOD en de testdrang begint nu al te komen ? nee ga ik (nog) niet doen maar wat heb ik een hekel aan het wachten  zeg... pfff... ik heb sinds vanavond een hele licht krampjes, prikkelend gevoel in mn onderbuik... zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik zit nu op ongeveer 6 dagen na eisprong.... ooooooo zo spannend ?

Hallo allemaal!
Vorige maand niet op het forum geweest, maar wil toch weer mee kletsen.
Mijn nod is vrijdag 11 oktober. 

Hebben jullie ook dat jullie elk krampje, steekje, gerommel gaan op zoeken of het een symptoom kan zijn?
x

Liefsxlinn haha ja heel herkenbaar, Google is mn beste vriend momenteel... ? ik heb mn NOD 1 dag later op 12 okt... spannend hoe voel jij je?? 

Terug
Bovenaan