NOD oktober 2019

Hoi dames ik meld me graag.
wij zitten nu in ronde 2 van 2de kindje. Mijn NOD is 19 okt dus dat duurt nog even. Op cyclusdag 10 heb ik een positieve ovulatietest gehad, cyclusdag 7 en 10 gemeenschap gehad. 
Voordat ik van onze 1e zwanger was heeft het meer dan 2 jaar geduurd door cysten in mijn eierstokken. Tijdens de zwangerschap kreeg ik hoge bloeddruk en is onze dochter eerder gehaald. Nu is dat alweer meer dan 2 jaar geleden en opzich wilde ik nog wel wat langer wachten om te proberen voor de 2de maar als dat weer langer dan 2 jaar duurt of misschien helemaal niet meer dan weten we dat vrij vlot.. 

ook medisch gezien is het nu wel een goed moment omdat mijn bloeddruk momenteel onder lage medicatie heel goed is en ik heb groenlicht gehad van het ziekenhuis. 

@KSAS
oh erg he? En eigenlijk moeten we dat helemaal niet doen.
Ik was een dag eerder ongesteld dan normaal en ook nog eens korter.... dus mijn nod kan ook 12e zijn. Volgens mij zat jij ook in t forum van de nod augustus, klopt dat?
pfoe hoe ik me voel... tja haha. Ik voel vanalles, maar dat zegt niks. En verder voel ik me normaal eerlijk gezegd. En jij? Heb jij een bepaald voorgevoel?

Hoi meiden bedankt! Eerst nog even de ochtend door komen op werk. Maar komt wel goed. Ergens geeft het ook wel geruststelling dat we nu gaan kijken hoe we nu het beste verder kunnen.
Welkom nieuwe meiden die zich hier hebben aangemeld. 
KSAS en liefsxlinn spannen nu jullie nod dichterbij begint te komen zeg. Nog even geduld jullie zijn er bijna. Hopelijk snel een positieve test in handen! Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen hier.

@zwindo
hey! Jij ook 'helaas' weer op een NOD forum.. we zaten in juli geloof ik rond dezelfde NOD. Ik ga je verhaal straks even op zoeken, want ik heb het idee dat ik wat gemist heb.

Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje met jullie mee en wij gaan er nu ook echt aan beginnen. (in november 2018 al spiraal laten verwijderen ivm hormoon problemen).
Hopelijk veel positieve testen/berichten deze maand!
NOD 23/25 oktober - DaniLe- 26 jaar - 1e ronde - 1e kindje

liefsxlinn Ik heb inderdaad ook in het augustus forum gezeten was toen voor het eerst volgens mij dat ik ben aangehaakt en nu eigenlijk erin blijven hangen. Merk dat het toch wel fijn is om ergens de zenuwen en gebeurtenissen te kunnen delen met meiden die hetzelfde doormaken. Mijn verhaal in het kort mijn cyclus blijft maar langer en langer te worden nu op dag 30 en geen piek kunnen vinden. Toch besloten de vk te mailen, die mij het advies gaf om met de HA om de tafel te zitten om te kijken wat een handige route is om te bewandelen. Dus probeer nu afleiding te vinden in mn werk. Heb het gelukkig wel druk dus dat scheelt.

Effe update van hier. Zit middenin een verhuizing en ben veel bij mijn vriend. Sinds afgelopen vrijdag niet meer ongesteld en elke avond nog gezellig gehad. Klussen vind ik een naar woord. Wij hebben hier in Duitsland herfstvakantie dus ben veel bij mijn vriend. Af en toe wel terug naar mijn huis. Nee thuis is het allang niet meer.

Vanaf morgen ga ik ovulatie testen proberen. Verder zien we het wel. Scheelt dat ik het druk heb ja ook met kerst. Paar kadootjes maak ik zelf en het is niet in 1 dag klaar. We praten dan over weken of maanden. Dus veel tijd om erover te denken heb ik niet.

Ellendige is wel bij mijn vriend thuis is er GEEN internet. Dus als ik wat type ben ik weer terug. Ik heb tot 1 november internet en hopelijk snel bij mijn vriend ook.

Allemaal veel succes. En hopelijk veel positieve testen

Terug
Bovenaan