NOD oktober 2019

Succes voor de nieuwe dames :) 
Ik heb een klein beetje hulp nodig. Ik heb zojuist 2 dikke strepen op mijn ovulatie test! Wij hebben het zaterdag gezellig gehad, en wilde dat vanavond ook doen. (Lekker spontaan zo he) haha! 
Maar nu maak ik me weer druk dat vanavond al te laat zal zijn! Ik maak me zo iedere keer met iets anders weer gek in mijn hoofd. Vreselijk als je nergens controle op hebt he :) 

Girlmommie Nee hoor, om de dag is prima. Zaad overleeft wel even he. En als je ovulatie nog meot komen zal dat waarschijnlijk binnen 24-48 uur zijn, dan is het zaad er van vanavond al wel ??

Liefsxlinn  ja dat klopt sinds augustus actief hier. Ik heb in mei mn spiraal laten verwijderen. Zitten nu in ronde 6.
Ja ik voel ook van alles, maar weet het echt niet..  heb een test waarmee je 4 dagen voor NOD zou kunnen testen, dat zou morgen zijn in mijn geval... aan de ene kant wil ik graag, aan de andere kant durf ik niet, bang voor een negatieve uitslag ? ga jij voor NOD testen? sinds gisteren avond wel een gek gevoel in mn buik, en vanmorgen wat misselijk/raar gevoel... echt je wordt je zo bewust van  je lichaam? niet handig elk ding voel je hihi

kent iemand dat gevoel dat je heel de dag honger hebt? heb dit nu sinds een paar dagen. kan blijven eten. ( normaal nooit) ook voel ik mn buik beneden borrelen. misschien beeld ik het me allemaal in en misschien wil ik te graag haha ! 
mijn nod is 22 okt als het klopt..

Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en wij zijn deze maand ook begonnen.
Wat fijn om alles zo te delen! 
Wij zijn begonnen aan onze eerste ronde. Mijn nod is 19 oktober. Nog even afwachten dus..
groetjes

Mijn NOD is ongeveer 10 oktober, ronde 2, 1e kindje. Ben eind juli gestopt met de pil. Zit nu in de fase dat ik elke symptoom Google en mezelf gek loop te maken haha. M’n buik rommelt veel, meer last van afscheiding en lijk wat meer last te hebben van heftige geuren zoals pindakaas. Maar ergens ook het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden eerdaags. Nog even spannend.. 

Terug
Bovenaan