NOD oktober 2019

Wel fijn om hier van je af te kunnen schrijven. Wanneer na inloggen mijn gebruikersnaam zichtbaar?? Nu blijft er gebruiker zoveel staan. Iemand die me dat kan vertellen?

ik weet nog precies hoe het bij onze 1e ging. Ik had smorgens 25 dec 2016 2 dikke strepen op de ovulatie test en we hebben het toen gelijk smorgens gedaan. Toen uiteten geweest en savonds enorme buikpijn wat wel 3 uur aanhield. Ik ben toen eerder naar huis gegaan. Volgende dag weer uit eten en ik was ineens zo ziek daar van al die geuren. 
10 januari was mijn NOD maar ik durfde niet te testen. Uiteindelijk pas op 26 januari getest toen mijn menstruatie uitbleef. Maar de eisprong voelde ik zo enorm, niet normaal. Ik denk ook dat ik zo lang niet durfde te testen omdat we al zo lang bezig waren en de in oktober miskraam gehad dus was bang dat als ik zou testen gelijk ongesteld zou worden.

ik heb deze maand de eisprong niet gevoeld dus ik denk dat het niet lukt deze maand. Zou wel bijzonder zijn want de positieve test was op mijn verjaardag 

Wat spannend voor aantal dames!! 
En welkom nieuwe dames :) 
Ik lees voornamelijk elke dag mee haha. We gaan nu weer in de vruchtbare weken dus ook meer nieuws niet te vertellen haha. 
Ook echt lange cyclus van 32 dagen dus duurt allemaal nog langer ?

@Zwindo, ik was even uit dit forum gestapt nadat ik ongesteld was geworden en ben maar begonnen met het November forum. Maar lees hier toch nog mee.
Nog steeds geen piek gevonden?? Jeetje zeg! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!

Bij ons word het weer wachten geblazen, misschien als we zin hebben vanavond nog een keertje klussen. De test begon al iets lichter te worden. Maar ben zelf helaas ook ziek nu, hoop dat dat geen effect gaat hebben. 
Afgelopen cyclussen een lf van 13 dagen gehad. Dus mijn nod zal ergens tussen 18 en 20 oktober zijn. Mn ei was ook iets later als vorige keren :)
Iemand nog die bijna bij zn nod is?

Mijn lf was afgelopen keren rond 10/11 dagen... dit aangehouden dus zou mijn NOD 12 okt zijn! Zo spannend?

Mijn lf was afgelopen keren rond 10/11 dagen... dit aangehouden dus zou mijn NOD 12 okt zijn! Zo spannend?

Hier begint het toch ook te kriebelen. NOD op 10 oktober. Wat vage klachten maar niets die wijst op zwangerschap. Heb een vroege test gekocht om te gebruiken op mijn NOD, dan ben ik zeker.

Hier sinds vrijdag hem licht bloedverlies kan het geen menstruatie noemen mijn nod was 30 sept/ 1 okt.
Mijn lijf is zo raar

Terug
Bovenaan