NOD oktober 2019

Jeetje ik moest al echt weer een aantal pagina's bijlezen. Ik heb voor mijn gevoel dus mijn ovulatie op 1 oktober gehad (herkenbare pijn rechtsonderin mijn buik en heldere afscheiding) en vorige maand zat (als ik op mijn gevoel af ga) 12 dagen tussen ovulatie en menstruatie. Maar heb na stoppen met de pil in augustus echt een super onregelmatige cyclus gehad tot nu toe, al lijkt hij wel steeds korter te worden. Zit een beetje te dubben of ik dan 13 oktober moet tellen als NOD of toch een beetje de standaard 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie zal aanhouden en 15 oktober ga tellen.. al weet ik nu al dat ik mezelf op de 13e toch niet zal kunnen weerhouden te testen als ik dan nog niet ongesteld ben.. Ik google trouwens ook alles, vreselijk! En overal lees je wat anders ook.... kan me er uren mee bezighouden :') 

Dames ik heb toch even een vraag kom er zelf even niet wijs uit...
Mijn man en ik hebben even een tijdje geen sex gehad. Na de "verplichte" dagen rond ovulatie hebben we daarna sowieso even geen behoefte maar ivm werk diensten en daarna mijn menstruatie heeft het iets langer geduurd dit keer.
Nu vroeg ik mij dus af als een man langer dan zoveel dagen niet klaar komt is de kwaliteit van het zaad niet meer goed, oké logisch maar.. na hoeveel keer vrijen is dat wel weer goed? Is na 1x of 2 keer al het "oude" er uit of blijft de kwaliteit voor de hele maand slecht aangezien maar 1x in de 3mnd nieuwe zaadjes ofzoiets worden aangemaakt. Hoop dat jullie mijn vraag een beetje snappen haha..

@ksas en zwindo 
toevallig dat we dan alle drie in het augustus forum zijn begonnen.
@zwindo
jeetje wat lijkt me dat frustrerend zeg! Had jij nou ook een miskraam gehad begin dit jaar? Goed dat je dan contact hebt opgenomen met de vk en ha! Ik zit er ook aan te denken om de ha of vk in te schakelen mocht t deze maand niet raak zijn. Heb in mei/juni een missed abortion gehad en de miskraam zelf moeten opwekken :( en de laatste echo wees uit dat mijn baarmoederwand nog iets aan de te dikke kant was. Moest me daar geen zorgen over maken dat zou wel slinken. Maar ja als het te dik is kan er niet worden ingenesteld.... spannend spannend allemaal!
@ksas
ik probeer me ook in te houden niet testen, maar dat is me vandaag niet gelukt haha.. ben zooooo benieuwd!! Iets in me zegt dat t niet raak is, maar de hoop is er zeker wel! 

Hey dames, ik heb een vraagje. Is het mogelijk of is iemand er bekend mee om rondom je NOD dagen weinig, beetje bruinig en slijmerig bloed te verliezen. Ik heb voor mijn NOD getest, dit was 2x negatief met vroege testen. Toen begon dit gedoe met beetje bruin bloed verlies. Echt heel weinig, heb niet eens een maandverbandje ofzo nodig. Soms heb ik dit 1 dag voor mijn menstruatie begint en dan is dag 2 en 3 van mijn menstruatie altijd super intens. Maar nu wil het al 3 dagen niet echt doorzetten en heb ik dit 3 dagen. Vandaag is mijn NOD, maar echt ongesteld kan ik het niet noemen. Heb dit nooit zo gehad.
Ik heb ook steeds speldenprikjes rechts onder in mijn buik. Al met al lijken mij dit geen vroege zwangerschap kenmerken, maar ook geen ongesteldheid... Wie heeft een idee? 

Helaas ben ik ook ongesteld geworden. Een dag te vroeg ik had mijn nod eigenlijk 9 okt. Op naar ronde nummer 5 via inseminatie met onze geweldige donor ! 

Hier zitten we zo'n 4 dagen voor waarschijnlijke NOD. Ik voel me verder prima, laatste dagen wel een wat trekkend gevoel in m'n onderbuik en af en toe wat steekjes maar dat neemt allemaal niet zo de overhand. Ik voel geen menstruatie aankomen maar duidelijke signalen van een zwangerschap ook niet. Nou weet ik ook dat dat niet hoeft natuurlijk. We wachten.. Ik denk zaterdag of zondag te testen. Maar na 2x een cylcus van 32 dagen 1x van 17 dagen duurt deze cyclus in iedergeval alweer langer. Zitten nu op dag 33 en op dag 22 de LH piek gevonden. Nog heel even wachten dus, maar ik ben er gelukkig vrij kalm onder. 

Terug
Bovenaan