NOD oktober 2019

Hoi dames, 
Sinds 2 dagen heb ik ontzettend last van gevoelige tempels. Ik kan op z'n vroegst donderdag testen. Wil t 't liefste vandaag al doen maar dat werkt natuurlijk niet.. Wachten is zo lastig ?

Nog steeds misselijk, dag 32 van m’n cyclus (vorige was 33 dagen). Geen bloed of iets wat er ook maar op lijkt te zien. Begint nu toch wel een beetje spannend te worden.. ben nu op een punt aangekomen dat ik ook eigenlijk geen test meer durf te doen, bang om teleurgesteld te worden.

Suzen: ik heb donderdag voor het laatst getest en die was negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik had wel verwacht dat het gister door zou zetten net als de vorige maanden.

Vandaag 4 dagen voor NOD en vanmorgen een test gedaan... ik denk een heel heel heel vaag streepje te zien  dus dat zegt helaas nog niets want misschien houdt ik mezelf wel voor de gek.. denk dat ik morgen over als en donderdag nog eens test... verder met wachten nu ?

Wat vervelend IB kan me voorstellen dat je er niks meer van snapt. Die onzekerheid is echt vervelend. 
Gister had ik 2 dikke strepen op mijn ovulatie test. Gisteravond hebben we het ook nog gezellig gehad, vanmorgen rond een uur of 7 kreeg ik echt heftige kramp. Alsof ik echt mega ongesteld ben! Ik heb dit nog jiet eerder gehad rond mijn ovulatie. Hebben meer meiden dit wel eens gehad? En is dit dan ovulatiepijn? Het blijft nu een beetje trekkerig en gespannen in mijn onderbuik, maar geen echte pijn meer. 

IB ik vind het wel echt spannend voor je. Ben zo benieuwd! Maar wel heel lastig dat je lichaam je onzeker maakt zo. Ik ga voor je duimen! 
Zwindo hoe was het bij de huisarts? 

Vandaag nog een ovutestje gedaan en die is echt duidelijk lichter dus ben in elk geval overtuigd dat mn ei is geweest! 

Ik vind het zo spannend voor iedereen. Ik zit nu 9dpo en heb echt lage rugpijn. Normaal voel ik me menstruatie niet aankomen maar nogmaals ik verwacht niet dat het deze maand iets geworden is, ook wordt ik soms 10 dpo ongesteld dus we zullen zien morgen. 

Terug
Bovenaan