NOD oktober 2019

Hier afgelopen weekend toch weer ongesteld geworden.
had me er wel een beetje op voorbereid.
enige voordeel is als ik vanaf nu zwanger word, mijn vriend ook lang verlof op kan nemen ivm nieuwe regels vanaf 1-7-20 haha.
volgende nod is 1-11 dus ga denk maar over naar dat topic.

Jippie ik hoor toch bij dit oktober topic. Heb onregelmatige cyclus vandaar dat ik ovulatietesten gebruik. En heb net getest en hij is nu positief op dag 25!  Vorige cyclus pas op dag 39 dus dit is een hele verbetering. Ben alleen daarom al blij haha. Hebben zondag op maandag nacht en vanochtend even uhm geklust zoals iedereen zegt haha. En nu vroeg ik mij af hoe jullie dat doen? 
Ik lees overal dat je bij elke dag klussen minder kans hebt ivm mindere zaad kwaliteit van de man. Dat je echt om de dag moet doen anders te weinig tijd om weer goede nieuwe zaadcellen te ontwikkelen. Want heb nu dus positieve test en zou denken dan vanavond nog even en morgen weer. Maar vorige cyclus ook elke dag en zelfs eens 2x daags gedaan en heeft toen ook niet geholpen. Wat doen jullie bij positieve test?  Wel elke dag Of om de dag Of 2x daags of noem maar op.. 

Kkkk wat fijn dat je je piek gevonden hebt! Ik heb zelf een hekel aan t woord 'klussen', dus ik ga t beestje even bij de naam noemen:) Wij hebben vorige maand elke dag sex gehad in de vruchtbare periode, niet geholpen dus gaan nu weer naar om de dag. Zo ben ik de vorige keer ook zwanger geraakt. Je NOD is dan rond 23 oktober? Spannend en super fijn dat t zoveel eerder is dan vorige keer! 
Toevallig heb ik net te horen gekregen dat er in onze kring weer iemand zwanger is, naast de 3 vriendinnen die t al zijn. Best moeilijk vond ik dat.. 
Ook ik hou me vast dat we nu in elk geval binnen de WIEG gaan vallen die 1-7-2020 in gaat en verder maar blik op oneindig, we kunnen toch niet in de toekomst kijken helaas..

@Marr  haha ja klussen klinkt ook zo apart vind ik altijd. Ja ben super blij dat het nu eerder is. Gebruik jij geen ovulatietesten? Of heb je een regelmatige cyclus?  Ik denk dat ik nu toch maar wel elke dag seks wil want vooral omdat die ovulatietest nu positief is Wil ik ook niets mislopen. Dus morgenavond ook maar weer. Want als je positieve test hebt komt binnen 48 uur je ovulatie toch? Naja het zal ook wel ben al zo blij dat hij nu eerder is.  Die regeling van vaderschapsverlof zal voor mij wel niet gaan mijn man werkt in de horeca dus daar is niet eens een officiële cao.  
Ach dat is altijd wat dubbel he. Als een goede vriendin zwanger is. Je gunt het ze zo maar jezelf ook.. hopelijk is het snel raak! 

Kkkk, ik gebruik wel ovulatietesten maar eigenlijk is mn ovulatie te voorspellen met mn app.. Ik had eerst altijd een cyclus van 30 dagen maar de laatste 2 maanden is t 28 dagen. Ik heb nu al een aantal maanden gehad dat als ik positief testte op zondag, ik 2 weken later op zondag ongesteld werd. Dus ik vind t altijd een beetje moeilijk te voorspellen wanneer t eitje nou precies springt.. ze zeggen binnen 20-48 uur na een positieve test geloof ik..

KKKK wat fijn!! :)
Je hebt vanochtend seks gehad, dan zou ik vanavond 'overslaan' als het een moetje is.
Het sperma van deze ochtend blijft nog een aantal dagen goed ;-)
Zou dan idd morgen weer kiezen en dan voor de zekerheid over 3 dagen nog eens haha.

Bij mijn 1e zwangerschap wist ik niet precies wanneer mijn eisprong was. Toen op donderdag en zondag seks gehad en het was raak.
Volgens de app was deze op zaterdag of zondag toen, kan natuurlijk ook goed maandag zijn geweest dat het iets later toch was toen.

Hoi dames. Ik had 25 september (cycles dag 19) mijn eisprong (gezien en gevoeld) normaal heb ik een korte luteal fase van maar 10 dagen ipv 14. Op dag 29 mijn nod geen ongesteld of iets wat erop wijst dat het komt. Heb wel al een test gedaan maar was negatief. Wel wat klachten van opgeblazen gevoel, borelende darmen. Maar nu sinds gister de griep dus hoop niet dat het daardoor komt.?

Terug
Bovenaan