Wow zoveel reacties ik kan denk niet reageren op iedereen. Maar ik hoop dat jullie allemaal zwanger worden! Ik heb inmiddels met de kinderarts gepraat en we gaan nu de nachtvoedingen al iig anders doen/eraf doen zodat ik straks naar 3 voedingen per dag ga.. We hebben nu al in de avond dan dat we pap fles geven. Ik hoop dan weer in de NOD november te komen als ik deze maand ongesteld word en anders december het is iig fijn idd dat we dan bij die regeling vallen van 01-07-2020 idd.
Ik had dus gisteravond weer heel veel slijm. Sorry voor de vieze praat maar en echt waar je draden van kon trekken. Weer een ovulatietest van de cb gedaan maar die bleef knipperen en van de Kruidvat maar die schijnen niet goed te zijn iemand hier ervaring mee? Die lieten namelijk wel echt twee strepen zien..
@zwindo heb je al iets gehoord idd? Ben heel benieuwd wat de ha heeft gezegd.
@Farru ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt met dat zaad maar dacht ook dat om de dag beter was toch? En een lange tijd is dus niet goed.
@girlmommie ja ik heb bij mijn zoontje ook een steek gevoeld echt en wat bloed verloren toen dus ook echt ovulatie pijn gehad dus dat kan heel goed! Ik hoop voor je dat je eitje is bevrucht.
Ik had dus gisteravond weer heel veel slijm. Sorry voor de vieze praat maar en echt waar je draden van kon trekken. Weer een ovulatietest van de cb gedaan maar die bleef knipperen en van de Kruidvat maar die schijnen niet goed te zijn iemand hier ervaring mee? Die lieten namelijk wel echt twee strepen zien..
@zwindo heb je al iets gehoord idd? Ben heel benieuwd wat de ha heeft gezegd.
@Farru ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt met dat zaad maar dacht ook dat om de dag beter was toch? En een lange tijd is dus niet goed.
@girlmommie ja ik heb bij mijn zoontje ook een steek gevoeld echt en wat bloed verloren toen dus ook echt ovulatie pijn gehad dus dat kan heel goed! Ik hoop voor je dat je eitje is bevrucht.