NOD oktober 2019

@kkkk Ik heb geen idee hoelang mijn lf is. Ben er net achter wat het is. Hou in een schema bij wanneer ik ongesteld wordt en ga maar even uit van de standaard 14 dagen. Temperatuur niet en heb geen ovulatie testen gebruikt. En voel mijn eisprong 9 van de 10 keer niet. 
Super spannend morgen dames. Succes Snoepie en lillaa.

Ik lees net dit:
Bruine afscheiding kan ook duiden op een zwangerschap. Als de bevruchte eicel zich in de baarmoederwand nestelt, kan een bloedvaatje worden geraakt. Hierdoor kan lichtbruine, roze of rode afscheiding ontstaan. Vandaar dat dit ‘innestelingsbloeding’ wordt genoemd. Dit vindt meestal plaats tussen de tien en veertien dagen na de bevruchting.
Ik dacht eigenlijk dat een innesteling al eerder was. Ik zit nu op 13-14 dagen na de (mogelijke) bevruchting, dus dat zou het ook nog kunnen zijn? Maar als dat zo zou zijn... Zo snel na de innesteling test je toch sowieso nog niet positief?
Ja, ik zoek ook elk mogelijk symptoom op ;) Ik wist niet dat gewoon afwachten zo moeilijk was, haha.

@Lilaa ? Als dat zo is... Ik dacht ook dat dat veel eerder was, ik dacht een week na je eisprong. Maar omdat ik ook niet precies weet wanneer die was.. als mijn lf 14 dagen is dan was m'n eisprong op De 23e, maar kan natuurlijk best zo zijn dat die de 24e of 25e pas was. 5,6 en 7 oktober heb ik last gehad van lichte bruine afscheiding. Maar dacht dat het de aanloop naar m'n menstruatie was. Wouw, nu ben ik extra zenuwachtig. 
Ik lees ook dat de innesteling 6 tot 12 dagen na je ovulatie is. Uitgaande van 12 dagen zou m'n innesteling afgelopen zaterdag zijn, wat overeenkomt met het bloed. Dan kan het natuurlijk kloppen dat de test 1 dag na innesteling nog niks oppikt. Maar dan moet dan morgen wel zichtbaar zijn. Ow ben zo benieuwd! Hoop het misschien ook wel teveel nu. Misschien speelt mijn lijf wel spelletjes met me.

[quote quote=10253175]Ow ben zo benieuwd! Hoop het misschien ook wel teveel nu. Misschien speelt mijn lijf wel spelletjes met me.[/quote]
Ik voel me echt precies hetzelfde :’) Ben zo benieuwd naar je test! 
Als dit het bij mij is zal ik nog wel even geduld moeten hebben. Ik hoop stiekem wel dat dat het is en niet mijn menstruatie!

Lilaa ja snap ik! Ik zal het morgen laten weten. En als die negatief is weet ik het ook echt niet meer,w ik dan ongesteld moet worden... Laat jij ook weten hoe je test ging? 

Ok poging 2. Had op een heleboel mensen gereageerd maar bericht foetsie dus nu maar even wat korter en niet op iedereen een reactie (sorry)
Welkom nieuwe dames en heel veel succes met het wachten en testen! Lees een flink aantal berichten van meiden die net over of rond hun NOD zitten en morgen ook opnieuw gaan testen. Spannend! Hopelijk morgenochtend heleboel positieve testen en berichtjes!
Farru ik had het inderdaad al gezien dat je NOD november hebt gestart misschien sluit ik daar straks toch ook al in aan. Gisteren laatste ovu test gebruikt nog geen piek en geen nieuwe meer gehaald, want gisteren ook gesprek bij de ha. Die vond het hele verhaal ook raar dus wilde even contact hebben met de gyn en zou vanmorgen terug moeten bellen om te kijken wat hieruit was gekomen. Wat uiteindelijk niet hoefde want de ha belde me diezelfde (einde) middag nog terug op. Gyn vond het ook wel bijzonder, dus verstandig om toch door te verwijzen naar fertiliteitscentrum. Dus was best wel even in shock namelijk niet gedacht toch al zo snel doorgestuurd te worden, maar aan de andere kant wel een soort geruststelling dat er gekeken gaat worden. Ik kan wel pas over 3 weken terecht dus wie weet wat er in die 3 weken nog gebeurd. Heb het nu verder hierdoor wel allemaal wat meer los kunnen laten. Ga nu geen ovu testen halen om nog te kijken of ik een piek vindt. En dan maar gewoon af wachten wat er nu verder gaat komen. Zal ondertussen wel mee blijven lezen hier en in november, maar geen idee hoe het nu qua NODs bij mij zit.
Dus IB als je, je lichaam niet helemaal vertrouwd gewoon duidelijk aangeven bij je huisarts dat je ermee zit. Of langs gaan bij de vk die hebben ook vaak inloop spreekuren voor vrouwen die zwanger willen worden.
Liefsxlinn ja heel toevallig! Ja was bij mij in dr nacht van 12 op 13 maart mis gegaan helaas. Maar daarna hele lange nasleep gehad bijna 10 weken voor ik ongi werd en dus al langs de gyn ben geweest etc. Alles leek er toen gewoon goed uit te zien en schoon te zijn. Alleen daarna dus een langere cyclus met dus nu een enorme uitschieter. Doordat ik ervoor wel een normale cyclus had en het na de mk zo is veranderd wilde ze me nu toch al doorsturen om te kijken wat er aan de hand is.

Zwindo, wel fijn dat ze je serieus nemen en doorverwijzen! Ik hoop dat je op de een of andere manier je piek gewoon gemist hebt en dat het allemaal niet meer nodig is en je gewoon een positieve zwangerschapstest hebt binnenkort! Fijn dat je het hierdoor even kunt loslaten. Ik hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt!!!

Terug
Bovenaan