NOD oktober 2019

KSAS iedereen maakt op een andere snelheid het hcg hormoon aan. Zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op.. ik duim echt heel hard voor je!

Kayleemn wauuuwww!! Jij ook gefeliciteerd. 
ik heb vanmorgen toch nog een keer getest, streepje is nu weer heel licht, bijna niet te zien. Maakt me wel een beetje onzeker. Vandaag is m'n NOD.

Liefsxlinn Ja die onzekerheid. Ik weet het dan net een ochtendje maar het is zo spannend inderdaad. Morgen weer testen en zondag ook, gewoon om te kijken of ie oploopt. Al was hij vandaag al aardig duidelijk. Het hoeft niks te zeggen he dat het streepje lichter is, maar ik snap dat je onzeker wordt. Ik hoop dat we allebei mooi zwanger blijven! We zouden dan wel aardig gelijk lopen ?

Gebruiker10077600 Nee niet echt. Ik heb de afgelopen week wat steekjes gehad en een trekkerig gevoel maar meer niet eigenlijk. 

(voorzichtig) gefeliciteerd aan de zwangere dames! Ik hoop dat er nog vele volgen.
Ik heb even een vraag.. Mijn lt fase is normaal 10 dagen.. Dit is 11 dpo.. Me test van gister van negatief. Zeg er wel eerlijk bij dat het een merkloze early test was. Moet ik dan toch maar er vanuit gaan dat ik nu in eens een langere lt fase heb?
Het enige dat ik gevoeld heb was rond 4 a 5 dpo een soort prikjes de hele dag en sinds 8 dpo lage rugpijn en gevoeligere tepels. Geen pijnlijke. Ik begrijp dat alleen een test uitkomst kan bieden maar ik vind het zo gek dat ik nu al 11 dpo ben en er niets te bekennen is. 

Hier zit ik op dag 2 na NOD
Typische menstruatie klachten (lage rugpijn bij mij) maar geen bloed...
Ik kom er gek van, en loop heel te tijd naar het toilet. De witte pakjes op het werk helpen natuurlijk ook niet.
Gisteren getest met een early test op NOD om zeker te zijn en die was helemaal negatief.
Dinsdag en woensdag heel lichte bruine afscheiding gehad, echt bijna niets dus dat was mij menstruatie niet. 
Mijn temperatuur was gisteren ook gezakt van 36.4 naar 36.0 en vanochtend opnieuw 36.4
Ik ben helemaal de kluts kwijt ☹️

Terug
Bovenaan