Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Xkaren wat vervelend.. Ik heb dat toen ook gehad en dacht echt dat ik zwanger was.. Was me eerste cyclus met de pil.. Ik hoop voor jou dat dit uit eindelijk nog goed nieuws gaat leveren!
Ja opzicht een langere lt fase zou heel mooi zijn, nog mooier is een positieve test ?maar ik verwacht het zelf niet.
XkArEn oh meid wat vervelend die onzekerheid! Ik heb ook lage rugpijn wat ik normaal heb wanneer ik ongesteld word... ik hoop zo voor je dat je snel duidelijk hebt!
@kayleemn jaa inderdaad, wat leuk. Onze uitgerekende datum zal voorlopig rond 18 juni zijn. Heb 1 november mijn eerste echo bij de gynaecoloog. Dan zitten we rond de 7 weken. Ben nu al zenuwachtig of dit keer het hartje dan nog wel klopt..
Morgen is mijn NOD, Hier vanmorgen een beetje bruinige afscheiding gehad ik zit nu 11 dagen na de positieve ovulatie test dus het is ook allemaal nog wat vroeg en er kan van alles nog gebeuren... ik heb besloten om het gewoon even af te wachten wat er komende dagen gebeurd en mocht er dinsdag nog geen ongesteldheid zijn dan ga ik pas weer testen, dan zit ik 14 dagen na de positieve test. Misschien heb ik dan deze keer wel een langere lf??
Oef ze zijn doorgebroken. Ik ben zo blij dat ik duidelijkheid heb. Met goede moed naar de volgende ronde ?. Ik hoop dat ik de laatste was met een negatieve test deze ronde.
Gelukkig eindelijk wat positieve berichten, gefeliciteerd dames met positieve test!
XkArEn fijn dat er in ieder geval duidelijkheid is nu! Idd met frisse moed naar de volgende ronde.
Ik zit inmiddels 10 dagen na mijn vermoedelijke eisprong (gevoeld en ook veranderde afscheiding, alleen geen positieve ovulatietest gehad maar goede kans dat ik teveel had gedronken van tevoren haha). Gisteren al getest en natuurlijk negatief, echt dom dat ik er toch aan toe heb gegeven natuurlijk. Gelukkig kon ik mezelf vanochtend tegenhouden . Ik probeer het nog vol te houden tot in ieder geval zondagochtend. Dan 12 DPO.. vorige maand begon mijn menstruatie 12 dagen na mijn eispong. Wachten is echt killing hoor!!