NOD oktober 2019

Maja, wij doen het inderdaad ook precies zo! Meestal een paar dagen voor Nod tot bijna het einde vrijen we niet. We moeten dan even bijkomen van het "moeten" en de spanning neemt toe + de afgelopen 2x begon ik 5 dagen eerder met wat bloedverlies dus ik durf dan ook niet goed bang dat het dan doorzet ofzo haha en dan ook nog wisselende werk roosters.. dus ja daar kunnen makkelijk soms 10, 11 dagen overheen gaan. 
Na nod zijn we weer opgeladen en klaar voor de start. Dus wij doen het ook zo, vandaar dat ik benieuwd was na hoeveel keer dat "oude" zaad er uit was. 
Jij komt weer aardig in de buurt van je eisprong las ik? Hopenlijk snel goed nieuws!! 
MamaMD, Gefeliciteerd!! 

Dames met positieve testen, Proficiat! @liefsxlinn Wat fijn om te horen dat het deze maand gelukt is voor jullie!
Ik heb met wat vertraging mijn eisprong gevonden. Normaal meestal cyclus van 31 dagen, nu opeens 34...   Mijn NOD is dus waarschijnlijk 24 oktober. We wachten maar weer af...

Lieve allemaal, ik heb een vraagje voor degene die nu dus zwanger zijn of al een kleine hebben, ik zit nu 6 dpo en heb echt veel afscheiding. Hebben/hadden jullie dat ook?

Mientje dank je wel, lief van je.

aapje ik weet niet dpo inhoudt, maar ik had week voor nod steeds meer afscheiding en zo'n nat gevoel van onder. En dat heb ik normaal nooit. En moet zeggen dat ik nu nog steeds wat afscheiding blijf houden.

Aapje Ik had wel wat afscheiding af en toe maar niet per se veel meer. Normaal voordat ik ongesteld werd had ik haast niks hoor, dus het is wel ietsje meer maar valt mij nog heel erg mee. Was geen opvallend symptoom 

KayleeMN en liefsxlinn dankjulliewel voor de reacties, vroeg het me even af. 
Hoe is het met jullie? Het nieuws al met iemand gedeeld of dat nog niet? 

Terug
Bovenaan