NOD oktober 2019

Vandaag wat te weinig gedronken overdag en veel gelopen (rondje meubelboulevard haha) en aan het einde van de dag werd ik plots wat flauw, echt misselijk, warm koud en licht in het hoofd. Blijft nu al een aantal uren, als ik zit gaat het wel maar voel me echt best slapjes als ik sta... manlief denkt dat ik ziek word, ik denk misschien wel iets anders? :)
Of zou het echt te vroeg zijn.. of beeld ik het me allemaal in, dat kan ook nog hahaha. Morgen 12 dpo en dan testen, spannend wel hoor!! 

aapje ik nu 5 dpo *volgens app, geen testen gebruikt.
enorm veel afscheiding gister en vandaag zoveel dat ik haast twijvel of mn eisprong niet nu is.... best maf.. dan zou t wel een hele lange cyclus worden ?

Vanmiddag een sensitest gedaan op 12 dpo en deze was negatief. Ik blijf wel de gevoelens in de buik vreemd vinden, vooral op 5 dpo erg veel steekjes. Ik heb de andere 6 rondes nooit steekjes of een vreemd gevoel gehad voor NOD. Wel dit keer 10 dpo voorbij, dat was normaal mijn NOD.. Nu maar wachten tot 14 okt, maandag dat is me nieuwe nod. Maar door de negatieve test ga ik er vanuit dat er geen wonder meer gaat plaats vinden en ik moet wachten tot de duivels komen.

Aapje en IDK ik had dus ook enorm veel afscheiding van de week en ook die week ervoor maar bij mijn eerste kind nooit gemerkt toen ook niet voor de eisprong oid. Nu heb ik geen idee of ik na, tijdens of voor de eisprong zit of überhaupt één eisprong heb gehad. Heb allemaal ovulatietesten gedaan maar steeds negatief... 

Sinds ik weet dat ik zwanger ben slaap ik echt vrij onrustig, vaak wakker snachts. Ik wilde vandaag sowieso weer testen, aangezien het hcg verdubbeld moet zijn. En toch word je weer hartstikke zenuwachtig. Maar de streep is nu overduidelijk donkerder dan vrijdag. Zo onwerkelijk 

XkArEN Officieel de 4e,maar heb 1x een halve cyclus gehad dus het voelt eigenlijk meer als 3 rondes. Maar in iedergeval 28 juni spiraal eruit en hoogstwaarschijnlijk 27/28 sep bevruchting 

Terug
Bovenaan