NOD oktober 2019

aapje dit is cyclusdag 23 normaal 31 dagen wat mn nod op 21 okt. zet..
vorige 1e ronde 5 dagen overtijd toen alsnog ongesteld geworden met best kramp en stolseltjes... vond beetje raar... 

wij hebben tot afgelopen maandag eigenlijk om de dag seks gehad en toen pas helaas gister weer... hoop dat het voldoende was!

Zojuist test gedaan op 12 dagen na mijn vermoedelijke eisprong, een extra gevoelige test, helaas negatief. Blijf wel de klachten houden die ik gister ook had (warm, koud beetje misselijk) dus wellicht toch gewoon echt ziek. Vorige cyclus begon mijn menstruatie 12 dagen nadat ik mijn eisprong voelde (tenminste dat dacht ik, geen ovulatietest gebruikt toen) en dus vandaag ook 12 dagen na dezelfde pijn, ben benieuwd of ik nu dan ongesteld word.  Ergens hoop ik het van wel, dat ik in ieder geval die eisprong goed heb gevoeld..  we wachten maar weer af.. 

IDK Altiid zo moeilijk. Is het voldoende? 1x hoeft maar raak te zijn in principe ? Dus je zit weer heerlijk op het wachtbankje?
Dit is 2x dat ik deze maand met evaluatie testen werk. En wordt daar toch zo onzeker van haha. Meer last van?
Volgens de app woensdag pas eisprong. Gisteren was test streep bijna net zo donker als controlestreep. En vandaag was test sowieso donker dan controle. 
Dan denk ik alweer kut heb ik gisteravond geen seks gehad. Dat gaat nooit meer goed komen natuurlijk. Dan ligt er geen voorraad enz enz. Je kan jezelf zo gek maken. 
Vooral dat we donderdag voor laatst iets gedaan hebben. Had eisprong nog niet verwacht ?

ja denk wel dat k op t wachtbankje zit haha alleen zoveel afscheiding dat ik twijvel aan mn eisprong...
haha ja zo herkenbaar zonnebloem het is best wel 1 grote mindfuck he dat zwanger worden... je kan jezelf helemaal kriegel maken

@idk  heb je niet nog een ovulatietest gebruikt? Dan is je eisprong vast later als je veel afscheiding hebt.. want na de eisprong is dat vaak juist minder of bijna niet. 

@zonnebloem als je een positieve test hebt moet je binnen 24 uur seks hebben en dat moet in principe voldoende zijn. Dus geeft niet als je avond ervoor geen seks hebt gehad. De eisprong komt er dan aan en is dus nog niet op dat moment. 
Ik ben juist heel erg tevreden met ovulatietesten scheelt zoveel denkwerk. Lekker op staafje plassen en je weet meteen als het zover is of niet. Heb het nu 2 rondes gedaan en merk wel dat mijn afscheiding ook echt eiwitelastiek is 2 dagen voor ovulatie. Maar toch wil ik zekerheid van test ook omdat ik onregelmatige en lange cyclus heb van  39 - 55 - 40 dagen dus dan kun je bijna niet zonder ovulatietesten vind ik. 

Terug
Bovenaan