Ik heb jullie hulp even nodig. Zit even met m'n handen in het haar. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Even mijn cyclus in beeld voor diegene die het in voorgaande rondes niet hebben gehoord.
Gestopt met de pil: 11 juni
Ontrekkingsbloeding: 15 juni t/m 17 juni.
Na ontrekkingsbloeding direct na 28 dagen echte menstruatie (13 juli t/m 17 juli)
Cyclussen na eerste echte menstruatie:
juli-aug 29 dagen (geen ovulatietesten gebruikt)
aug-sept 28 dagen (ovulatietesten gebruikt, knipperende smiley dag 11, 12, 13 en 14. Piek op dag 15)
september-okt 25/26 dagen (ovulatietesten gebruikt, knipperende smiley dag 10, 11, 12 en 13. Piek op dag 14)
Ik gebruik de paarse Clearblue ovulatietesten. Deze testen 4 of meer vruchtbare dagen. Dus je zou denken, ziet er prachtig uit.
Nu ben ik afgelopen ronde dus eerder begonnen met testen (dag 7) omdat m'n cyclus 2/3 dagen korter was dan daarvoor. Ik zit nu op dag 12 en m'n ovulatietest geeft nog steeds een leeg rondje aan. En donderdag zou m'n ovulatie moeten zijn volgens de app en deze kwam afgelopen dagen constant overeen met de ovulatietesten. Maar nu dus niet..
Hoe kan het dat ik 1,5 week geleden 2/3 dagen eerder ongesteld werd en nog steeds geen hoge vruchtbaarheid heb gevonden terwijl voorgaande cyclussen had ik dat met een cyclus van 28 dagen die nu wel al. Je zou denken, kortere cyclus dus eerder vruchtbare dagen.
Ik probeerde vandaag al de klantenservice van Clearblue al te bellen maar die is maar tot 16:00 bereikbaar en ik dacht er om 16:30 aan. Maar er klopt iets in ieder geval niet.
HELP!