NOD oktober 2019

Thanks meiden! Jullie hebben me gisteravond wel gerust gesteld! ? en bij deze ik had vanochtend een knipperende smiley!! Haha.

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd aan alle zwangeren.

Even een vraagje vanmorgen Kruidvat 2v5 test gedaan en ik zie een dun heel licht lijntje ( moet de lijn niet wat breder zijn) binnen de tijd, ben nu 3 dagen over tijd. Op nod nog negatief getest en die er nog bij gepakt en daar helemaal geen zin lijntje te zien. Zou de test positief zijn?

@JMDH ja !!! heb ik ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Gefeliciteerd !! mijn streepje was echt heeeeel slecht zichtbaar. maar was toch echt zwanger! 

Wie van jullie heeft verstand van je temperatuur? 
mijn temp is sinds vanmorgen 0,2 gestegen. ik denk dat ik dit weekend mijn eisprong heb gehad want de ovulatietesten lopen vanaf zondag af. 
weet iemand wat dit betekend?

Maja Ik denk idd ook door testen. Vooral zo kort na stoppen van de pil! Oh lees nu je laatste berichtje. Top dat die er weer aan zit te komen!! Succes haha ;) 

Jdml Een voorzichtige gefeliciteerd!! Ik zal over 2 dagen nog een x testen en dan zal die vast en zeker weer dikker zijn en beter zichtbaar. 
Wat zullen jullie doen in mijn geval. Zondag positieve ovulatietest. Zelf gevoeld dat die maandagochtend is gesprongen. 
Donderdag, zondag en maandag iig intiem geweest. Nog handig voor vanavond of woensdag? 

Jdml voorzichtig gefeliciteerd! Fantastisch nieuws!
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en ga morgenvroeg een test doen. Komt vandaag binnen, een vroege van cb. Morgen zit ik op dag 24. Ik heb cyclussen gehad variërend van dag 24 tot 26. Ben benieuwd!

@maja  wat fijn voor je!  Dan heb je er alsnog niet super lang op hoeven wachten lijkt me heerlijk haha. 
@jmh ik had ook test van Kruidvat en had ook een licht streepje op mijn nod. Helaas werd ik toen 2 dagen erna ongesteld. Dus ik ga zelf nu pas wachten met testen tot paar dagen later. Maar als je al na je nod zit is dat wel positief. Kun je geen foto plaatsen? 
Ik zou niemand adviseren voor nod te testen omdat ik dus blij werd, En paar dagen later ineens ongesteld werd. 

Maja, het kan heel goed dat je vorige ronde alleen je lf wat korter was maar de eersrte periode van je cyclus gewoon hetzelfde blijft. Dus dan hoeft je eisprong niet persé eerder te komen. Helaas haha! Ik dacht dat mijn vorige ronde ook en dacht daarmee dat mijn cyclus korter zou gaan zijn en ik weer eerder een nieuwe kans had, maar helaas. 
Oh ik zie dat je toch een knipperende smiley hebt! Gelukkig ? wanneer heb je je eisprong volgens je app? 
LissRose, als je temperatuur oploopt en dat blijft 3 dagen (en langer) dan kun je uitgaan van je eisprong. De temperatuur loopt 12 tot 24u na de eisprong op en moet dan minimaal 3 dagen hoger blijven. Stel hij zakt morgen weer dan kan het zijn dat hij dus nog niet geweest is. Ik zou dan zeggen dat je Gister je eisprong gehad hebt. 

Terug
Bovenaan