NOD oktober 2019

Dank jullie wel voor jullie reactie..

?? Ik zal eind van de week weer testen kijken of ie dan wat duidelijker is. Nu op foto heel slecht te zien.
bij mijn eerste zwangerschap had ik een positieve test op nod. Van het weekend was mijn NoD en was de test negatief/Omo wit. Vandaag dan een heel licht streepje. Ik ben heel voorzichtig blij.

Hallo allemaal, 
Als eerst gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Ik lees al een tijdje mee, maar zit nu met een vraag. Wie weet hebben jullie raad, of hebben hier ervaring mee. 
- mijn laatste menstruatie dag was 27 september. Positieve ovulatie test op 10 oktober. 6,9,10 geklust. Nu had ik 13 okt in de avond bij het afvegen alleen op het toiletpapier wat rood/roze bloed zitten. Gister 14 oktober 's ochtends ook bij het afvegen, lopende de dag gister steeds wat meer bloedverlies (dat er een maandverband in moest) ook krampen erbij. Lijkt op menstruatie. Mijn vraag, het is toch wel te vroeg voor een menstruatie, mijn NOD is 24 oktober. Te vroeg voor innestelingsbloeding? Ik weet het even het meer.
Liefs.

Ik snap er even niks meer van.
Ik heb rond 3 oktober mijn eisprong gehad toen ook gezellig gemaakt met mijn man.
Nou zou ik dus dit weekend ongeveer ongesteld moeten worden. 
Gisteren echt heel veel witte afscheiding.
Maar vanmorgen sorry klinkt niet zo smakelijk had ik harde ontlasting en dus met afvegen een klein beetje roze bloed.
Nu is het verder voor de rest van de dag echt een heeel klein beetje bruine afscheiding. Kan bijna zeggen dat het niks is. 
Heb dit vorige maand ook gehad alleen was de bruine afscheiding heftiger en werd ik uiteindelijk ongesteld. Dus ben bang dat het deze maand ook weer niet gelukt is. 
Alleen voel ik me sinds gisteren al een beetje misselijk en is het wat aan het rommelen in mijn buik en zijn mijn tepels gevoeliger dan normaal. 

Iemand die dit meer heeft gehad? En tips heeft? Heb vanmorgen wel een test gedaan maar wist van te voren dat dit eigenlijk nog veelste vroeg is. Dus ook negatief natuurlijk. 

Succes iedereen hoop dat er nog veel volgen die een postieve test in handen hebben komende maand! 

Liefs

@Lissrose, normaal zeggen ze dat het minimaal 0,2 graden moeten zijn dus ja dat kan. En het kan ook langzaam rustig oplopen dus bijv morgen weer 0.1 graden hoger.
Maar 0,2 is wel goed. Verschilt per persoon. Ik heb normaal voor mijn eisprong 36.3 en daarna 36.7 maar deze ronde zit ik nu voor mijn eisprong al op 36.5 dus dan kan het zijn dat het deze maand ook maar 0.2 graden omhoog gaat bij mij.

Yes! Half 2 vanmiddag mn piek gevonden, een duidelijk positieve ovulatietest. Deze ronde mn cyclus dus weer 30 dagen, want wordt altijd precies 2 weken na een positieve test ongesteld. NOD dus 29 oktober. Heeft t zin om er vanavond nog voor te gaan of moeten we hopen dat zondag en vrijdag zn werk gedaan hebben? 

Marr Nou als je zin hebt zal ik er nog werk van maken! wel fijn dat die er nu is haha. 
Ik zit met hetzelfde. Zondag positieve test en maandagochtend denk gevoeld dat eisprong is "gesprongen". Vanmiddag ook nog beetje slijm. Heb eigenlijk geen zin vanavond haha ? 

@Zonnebloem90, volgens mij liepen we vorige maand ook gelijk! Spannend! Uuh als je maandagochtend je eisprong hebt gevoeld 'hoef' je denk ik niet meer vanavond;) Sperma doet er 12 uur over om bij t eitje te komen en een eitje blijft na de eisprong nog 12 uur leven. Dus behalve als je exact tegelijkertijd met de eisprong sex hebt, heeft t na de eisprong niet meer zoveel zin. Als ik t goed heb in elk geval.. 

Terug
Bovenaan