NOD oktober 2019

@Marr  als je een positieve ovulatietest hebt moet je nog wel even ertegenaan haha. Bij positieve test springt je ei tussen de 24 en 48 uur. Dus als je vanmiddag een positieve test had dan zou ik vanavond zeker nog even bezig gaan! ?

Marr Jaa spannend zo samen straks 2 weken weer wachten haha. 29 oktober is dan NOD. 
ik twijfel ook beetje. Vanmorgen wel weer kleverig slijm haha. Het voelt wel alsof alles weer op slot zit van binnen. 

@kkkk, thanks voor je berichtje;) soms wordt t zo'n verplicht nummertje he, haha. 
@zonnebloem90, ja mijn NOD is ook 29 oktober. De eerste week wachten vind ik altijd wel meevallen en snel voorbij gaan, maar die 2e week... Echt killing! Vandaag maar even weer testen ingeslagen bij de action:)

Mijn NOD was vandaag en helaas is mn menstruatie net doorgebroken. Had vanmorgen nog hoopvol een test gedaan haha. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Succes allemaal!! 

Hey!! Ik sloot me in september reeds aan. Nu hier :) deze keer geen piek gevonden. Ik dacht eens met de gewone streep testen de ovulatie te vinden , maar blijkbaar zonder resultaat. De clearblue vorige maand was wel een succes. 
Iemand ervaring met teunisbloemolie ? Mijn cyclus is 36 dagen.. best lang, toch ? 

Even benieuwd hoor wat denken jullie... Nou ik had dus op dag 14 een positieve ovulatietest maar dag 15 ook nog. Dus kan dus zijn dat eitje ergens tussen 14 en 16 is gesprongen. Dat duurt ongeveer 9 dagen toch? Had namelijk vandaag een test gedaan maar die was negatief. Vanmiddag ook 1 mini drupje bloed in me onderbroek en heb zoo enorme hoofdpijn... twijfel twijfel
Wat denken jullie??? 
Overigens heb ik cyclussen gehad van 24, 25 en 26.

@vaalskie  ik heb eerste cyclus 39 dagen. Dus toen teunisbloemolie maar toen was het 55 dagen. Dus toen weer zonder teunisbloem  en nu wachten op mijn NOD weer 40 dagen... dus ik ga geen teunisbloem weer doen. Heb gewoon helaas lange cyclus 

@aapje je krijgt positieve ovulatietest sommige 1 dag positief. Andere 2 of anderen zelfs 3.  Dus gewoon om de dag seks hebben en dat moet genoeg zijn. Na positieve ovulatietest duurt het bij mij 16 dagen tot menstruatie. Na positieve ovulatietest duurt het 24 tot 48 uur voordat eisprong is. Verschilt per persoon.

Terug
Bovenaan