NOD oktober 2019

Ik mag me hier ook weer aansluiten, 2e ronde letrozol 2,5mg ivm pcos, inmiddels maand 13.. deze maand zonder follikelmetingen maar met veel rekbaar slijm in aanloop naar en een mooie smilie op cd14 ☺️ Dit was ook precies op 14-10 lekker makkelijk, ga er dus maar vanuit dat mijn nod 29/30-10 zoiets is. Had wel buikgriep op cd14 maar dit hield mijn piek niet tegen ? was gelukkig maar 1 dag, nu wachten. Succes allemaal en hopelijk snel goed nieuws voor iedereen!

Hi dames!
Ik maak me weer he-le-maal gek ?  mijn NOD is maandag en ik heb vanmorgen (natuurlijk veel te vroeg) een sensitest extra gevoelig gedaan. Niks op te zien. Ik wilde het net wegdoen en nu zie ik er wel een tweede steepje op staan. Ik krijg het bijna niet op de foto maar het lijkt wel een paars gloedje te hebben.
Sensitest zegt dat indroogstreepjes op hun testen niet bestaan. Wat moet ik hier nou van denken? Ik ben zoooo ongeduldig, en speur het hele internet af naar alles wat ik me maar kan bedenken. Ik word gek van mezelf ;) ik moest dit even kwijt! 
4fnw5j3vnzpk.jpg

@girlsmommie ik heb ook met sensitest getest 14 dagen na mijn positieve ovulatietest en had ook een licht streepje. 2 dagen later gewoon ongesteld geworden. 
Dus sensitest heeft wel indroogstreepjes denk ik. Ik zou sowieso niet voor je nod testen is alleen maar meer teleurstelling als je toch ongesteld wordt. 

Terug
Bovenaan