NOD oktober 2019

Girlmommie: echt heel vroeg, waarom ging je al testen, heb je al klachten? Voel je je anders? Of kon je het niet laten? ? ik zou er toch nog maar even mee wachten nu tot je nod, als je anders “gewoon” ongesteld word weet jij dat het mis ging, lijkt me niet heel leuk om te weten. Succes met wachten, ga voor je duimen! ☺️
Lissrose: ik heb geen goede ervaring met streepjestesten aangezien ik pcos heb dus ik kan je helaas niet helpen, had wel steeds gelezen dat het streepje even donker moest zijn als het controle streepje maar je kunt ook gewoon gevoeligere nodig hebben daarvoor.. hoop dat iemand anders je nog kan helpen ?

Ik kon mezelf inderdaad niet inhouden ? ik ga nu niet meer testen tor minimaal zondag. Ik voel vanalles aan mijn lijf. Vooral mijn borsten voelen raar. Het begint regelmatig te zeuren en mijn tepels voelen af en roe branderig. Maar ik ben heel bang daglt mijn lijf me voor de gek houd! Nu ga ik het rustig afwachten! 
Hoe is het met alle andere meiden rond NOD? 

Ik heb een vraagje of iemand dit ook heeft.
Ik heb sinds dinsdag wat bruine afscheiding.
Vanmorgen dacht ik dat ik ongesteld geworden was 2 tampons half vol met bloed. (sorry voor de informatie) 
Nu sinds vanmiddag helemaal niks meer te vinden in mijn inlegkruisjes. Ook niet tijdens de ontlasting kwam er geen bloed mee. Normaal heb ik dit wel als ik ongesteld ben. 
Morgen of zaterdag is mijn NOD. 
Heeft iemand dit ook voor haar NOD en is dit normaal of? 
Vanmorgen een test gedaan maar deze was negatief dus verwacht geen zwangerschap. 
Dankjewel alvast! 

LV bij mij is dat tot nu toe het teken geweest dat ik dan de dager erop ongesteld word. Heb dit ook regelmatig voor me nod. Maar niet altijd. 
Ikzelf heb vandaag me piek gevonden met de dipsticks. Donkerder dan wat ze nu zijn kan niet ? dus vanavond en morgen nog maar even aan de slag met manlief? dus mag nog een keer me nod in oktober hebben. Nu wss 30 of 31 okt! Als ik uitga van me gemiddelde lf fase ( heb al van 10 tot 14 dagen gehad) 

EviyH: Dankjewel voor je reactie.
Ik heb nu net weer wat bloed gehad inderdaad dus ben er ook bang voor. 
Jij veel plezier vandaag en morgen met je man haha.. en hopelijk heb je het einde van deze maand een positieve test in handen! 

Hier vanmorgen toch weer netjes op tijd (dag 14) mijn lh piek gevonden. Zowel met cb en de action test.
Gister was ik nog even verbaasd omdat cb een leeg rondje aangaf en mijn app gaf aan morgen mijn eisprong te verwachten, normaal klopt dat precies. Maar omdat cb 2 vruchtbare dagen aangeeft had ik dus gister ook al een smile verwacht. Maar goed ik denk dat cb de dag voor en de dag van eisprong dan telt als piek.
Vanavond maken we het weer gezellig en dit keer heb ik voorheen bewust wat minder sex gehad. Zodat mijn man niet het gevoel van moeten heeft en het meer genieten is ipv om de dag 1,5 week lang. Het us nu 3 dagen geleden. Wie weet helpt dat ons dit keer!
Ik heb trouwens een email adres aangemaakt voor als iemand behoefte heeft aan iets meer persoonlijk contact ofzo, het blijft toch internet en ik zelf ben bang door bepaalde dingen te benoemen anderen die mij kennen en hier toevallig ook actief zijn toch kunnen raden wie ik ben. Dus vandaar
Feel free... babywishovn@hotmail.com

Farru we lopen gewoon weer tegelijk! Ik heb vanochtend ook m’n piek gehad! Op mn app zou ik hem ook gisteren moeten hebben maar bij mij begonnen de vruchtbare dagen iets later dan normaal. Maar heb je vast gelezen.
Ik ga je zeker even mailen! We lopen al een paar maanden gelijk en vind het wel gezellig! Zal ook even een andere mail aanmaken ☺️ 

Terug
Bovenaan