NOD op kerst, wie nog meer?

Hoi hoi,
Ik heb een vraagje het is dan wel pas ronde 1, maar ik heb zo`n raar gevoel..
Ik heb sinds een week na mijn gevoel een harde rand in mijn onderbuik en een weeig gevoel het is net als of ik steeds te strakke broeken aan heb (dit is niet zo) maar het voelt alsof alles te strak zit..
Ook heb ik last van witte slijmerige afschijding (het klinkt niet echt smakkelijk, maar moet het ff kwijt).
Ik heb al een kindje van 2, maar dit gevoel ken ik niet.
Ik dacht er niet te veel mee bezg te zijn omdat het immers pas ronde 1 is, maar toch zou ik graag willen weten of dit sympyonen zouden kunnen zijn.
ik begn echt te twijfelen of ik het me misschien allemaal inbeeld (omdat ik er onbewust dus wel heel erg mee bezig ben) of dat het echt is..
Kan iemand mij hier antwoord op even?
Thanks..
Groetjes Debby

Ps. ik wil er nog aan toevoegen dat ik oktober 2003 een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb gehad en toen had ik wel heel erg last van buikkrampen.
Ik hoop niet dat dit weer het geval is...
Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt en weten of er dan meer kans is om het dan nog een keer mee temaken?
Thanks

vanochtend weer getest en er is nog steeds een licht streepje, kan ook niet anders want mijn nod is pas 2e kerstdag.
debby, ik heb ook van die draderige witte afscheiding en mijn broeken zitten ook al te strak, niet altijd hoor, vooral s'avonds of als ik zit, terwijl mijn gewicht nog gewoon hetzelfde is.
mischien is het bij jouw ook wel raak.
de vorige keer was ik ook de eerste maand al zwanger, ik was met de pil gestopt en het was al gedaan.
officieel is dit ook de 1e maand voor mij, vorige maand dacht ik al wel zwanger te zijn, maar toen gingen we er nog niet echt voor, ik ben al wel een half jaar met de pil gestopt, maar niet omdat ik zwanger wilde worden.
zo zie je maar, de 1e maand kan het al wel raak zijn.
suc6 met wachten.
oja, ik weet niet meer wie het over die testen had, maar je kunt ze heel makkelijk op www.zwangerschapstest.nu bestellen, kosten bijna niets en je hebt ze de volgende dag al in huis. ik heb altijd de goedkoopste, dat zijn van die papiertjes en die werken perfect, huisartsen werken hier ook mee en waarom zou je voor zo'n plastic omhulsel betalen??? ze worden heel discreet bezorgd, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.

Heel erg bedankt voor je reacktie, ik hoop natuurlijk stiekem wel dat het raak is, maar probeer er niet al te veel aan te denken (zou wel heel erg snel zijn).

Ik zal duimen voor iedereen.

Groetjes Debby

NOD lijst kerstkindjes...

Datum??
(??) Debby - ronde 1 - 2e kindje
(14-26 december) Mamaloe - 3e kindje

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

24 december
Marjolein - 26 jaar - ronde 3
(24-27 december) Bianca - 26 jaar - 2e kindje

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo -

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Heidi - 29 jaar - ronde 1 - 3e kindje

Zo ik heb de lijst maar weer es aangepast.. had toch niks te doen behalve stressen in deze laatste paar dagen.. het houdt je van de straat he, zo'n forum haha

Marjolein ik heb ook ervaring met zwangerschapstesten via het internet. Had ook een bloedhekel aan met een rood hoofd door de kruidvat lopen, schichtig om me heen kijkend of ik niemand zag. Dit is echt een uitkomst. En bovendien nog super goedkoop ook vergeleken bij die dingen in de winkel!!

Christel, wat super dat je nu al iets ziet ook al is je NOD pas over een aantal dagen! Ik wist niet dat dat kon!! (Verleidelijk...) Spannend zeg, ik hoop dat het klopt en dat de streep steeds dikker wordt!!

Debby ik heb de dingen die jij noemt nooit gehad (die harde rand en weeig gevoel) alleen het vele slijm heb ik nu voor het eerst. Wie weet! Spannend!! Succes nog even met geduld hebben!!

Tjee wat zijn we weer met veel, zo rondom kerst!

hoi lieve meiden

ik ben 29   en getrouwd we gaan   nu voor de eerste ronde   moet ook rond de 24 nod worden maar liever niet gr

Terug
Bovenaan