NOD rond 20 mei

Hoi dames,

Poco welkom op de site.

Petra wat fijn dat je nu wel weet waarom je zo lang migraine hebt gehad. Wel vervelend dat het dan ook weer een aantal dagen duurt voordat zo’n ontsteking over is. Ik hoop voor je dat het een eenmalige samenloop van omstandigheden was en niet iets maandelijks. Dat is echt afzien, zeker ook met werk. Tijdens mijn stageperiode dacht een aantal dat ik gewoon elke maand 1 of 2 dagen vrij nam en dat ondanks dat ik met voornamelijk dames op de afdeling zat. Succes ermee!

Lientje, wat vervelend dat het niet goed gaat het je opa. Sterkte!!!

Nou voor de dames die deze dagen hun ei hebben, veel plezier. :eek:b Mijn ei was waarschijnlijk vorig weekend dus nog maar 9 dagen wachten tot mijn nod.:eek:)

Groetjes,

Sara

Hey meiden,

Volgens mij heb ik gister mijn ei gevoeld, namelijk last van steken net boven mijn lies en ongikrampen?!? Vrijdag en zaterdag een paar keer steken net boven mijn lies, maar geen ongikrampen Klopt het dat mijn ei dan gisteren geweest is en vrijdag en zaterdag een vóór de ei-gevoel was ?!? Nou we hebben donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagmorgen en zondagavond geklust, dus ik duimduimduim dat het nu raak is.

Hey Sharine, weet jij of ik gewoon in mijn oude cyclus kan zitten net als jij ? Omdat ik de laatste keer 2-3 dagen overtijd ben geweest. Ik heb het gevoel dat ik mijn ongi de vorige ronde zelf heb opgehouden omdat ik te graag wil. Kan dit wel eens, want toen ik de vorige keer ongi werd kwam alles in een keer. Dat was niet normaal 2 dagen lang en ik was er alweer van af ?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja dat kan hoor, je kunt zo weer in je eigen cyclus zijn. En inderdaad je kunt ook je ongi ophouden als je er veel mee bezig bent. Ik heb gisteren mijn ei gehad, dat klopt precies bij de vorige maand. Al is mijn ei niet op de 14 dag maar op de 13 dag. Mijn ei was vorige maand ook op dag 13. Ik weet toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste was ik er zo mee bezig dat ik mijn ongi ook ophield. Elke maand aan het einde van mijn cyclus was ik benieuwd of ik niet ongi werd maar zwanger was, ik heb toen echt mijn ongi opgehouden tot een week later. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik gedacht het zal wel weer zo lang duren, dus was ik er niet zo mee bezig en was ik binnen 2 maanden zwanger.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ik denk het echt, want gister heb ik denk ik mijn ei gevoeld. Dan heb je ongikrampen en steekjes he ? Mijn borsten beginnen weer op te zetten, dat heb ik dan vanaf mijn ei totdat ik ongi wordt.
Zal ik voor mijn NOD weer 21 mei aanhouden ? Als het dan later wordt zal ik niet direct denken dat ik overtijd ben! Dat is wel een voordeel.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Wat apart dat je tot je ongi (hoop het niet voor je) last hebt van je borsten. Ik heb nu een beetje last van mijn onderug. Dat had ik de vorige keer ook al. Het is ook maar 1 dag. Nou dat word dan spannend voor ons he. Nou je bent in iedergeval druk met klussen geweest van het weekend. Ik reken ook een aantal daagjes erbij voordat ik weer denk dat ik zwanger ben.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Ja, dat van die borsten heb ik eigenlijk de laatste paar rondes steeds. En ik ben vast van plan om deze ronde gewoon op mijn hoede te blijven, want wat ik de afgelopen ronde gehad heb overkomt me vast geen 2e keer meer(hoop ik)!?!

Kun je ook geen ei hebben en toch ongi worden ?  Weet iemand hoe dat  precies zit ?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Volgens mij niet. Ieder vrouw krijgt een eisprong elke maand, alleen niet iedereen voelt het. Alleen als er iets medisch is (afwijking) kun je geen ei hebben,maar of je dan wel ongi word dat weet ik niet. Ik heb er in iedergeval nog niet van gehoord.

Groet Sharine

Hey Sharine,

Gelukkig maar, dat zat mij best wel dwars. Zeg, we horen ook niks meer van Imme he ?
Misschien is ze toch ongi geworden en is ze er even flauw van.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan