NOD rond pakjesavond...

@Ajstr Ow wat fijn dat hij vandaag duidelijker is! ? 
@Yolaana Snap dat je daar over gaat twijfelen, je wordt deze dagen natuurlijk al helemaal gek gemaakt door je lichaam ook. Vroeg naar bed zodat het snel morgenochtend is haha! Hadden jullie de afgelopen dagen ook al verdere symptomen dat je het idee had dat het wel eens positief resultaat kon zijn? 
 
Ja heel spannend! Ik heb echt flinke steken gehad gister en eergister. Daarentegen voel ik normaal mijn ovulatie maar dit keer niet gevoeld. Verder (nog?) geen bloedverlies. Wel erg veel witte afscheiding wat ik normaal niet heb een week voor mn menstruatie. Ik wil liever niet te veel waarde hechten aan deze symptomen, maar merk dat ik dat onbewust toch doe.. 
 
Ik heb soms echt lichte krampjes ofzo?? Weet niet of dat goed of slecht teken is.. net ook alsof het menstruatie krampje is.. maar geen ?
En witte afscheiding idd
 
Wowowow! Ik ben een paar dagen niet op het forum en wat een onwijs goede berichten allemaal!!!

@Ajstr Wat is dit fijn! Ongelooflijk hè als je dan precies die dag een afspraak hebt in het ziekenhuis. Alsof het zo moet zijn. Gefeliciteerd! Is de afspraak goed gegaan en is er al gekeken of iets dergelijks?

@Meliis Ik zie een duidelijk streepje hoor op je foto!!! ?

@Yolaana Spannend of het streepje morgen nog weer beter te zien is!

@H P Jij gaat ook morgen testen toch voor je vakantie? Owowow wat spannend ook! 
 
[quote quote=10508960]Oh wow Ajstr!!! Een voorzichtige felicitatie vanuit hier!? Hopelijk blijft t zich mooi ontwikkelen. Ga je kater nog een keer testen? Ik heb vandaag weer steken in mn onderbuik en mn linkerborst voelt heel vol en gevoelig. Dus ik heb zoooo’n hoop?? Wil het liefst morgen al een early test doen? Al is dat misschien vroeg, 9 DPO.[/quote]
@Bolleke wacht jij nog tot pakjesavond of is de early test ook al in huis? ;-)
 
@Yolaana en @Meliis Ik heb dus precies hetzelfde, ook lichte krampjes. Maar niet dat ik denk, 'wauw er is echt iets aan de hand daarbinnen!' Maar normaal heb ik dat niet echt voor m'n menstruatie, niet op deze manier althans. En inderdaad ook veel witte afscheiding, wat ik normaal volgens mij ook niet in deze mate heb in de week voor m'n menstruatie. Maar ook daaraan begin ik ineens te twijfelen haha.
@Maria H Ja klopt! Dat wordt wel om ca. 03:30u vannacht haha. Dus hopelijk zijn m'n ogen goed open ?. Misschien had ik beter vanmorgen kunnen testen, maar om de een of andere reden wilde ik toch echt tot morgen wachten. Alhoewel dat dus niet een top tijdstip is. Enorm spannend ja... 
 
Terug
Bovenaan